SEPHORA KALIPLARI YIKIYOR!

Sephora, yeni global kampanyasında vurguladığı “The Unlimited Power of Beauty” motto’sunda “Kendi güzelliğinizin gücünü keşfedin ve ona kucak açın!” diyor.

Yeni kampanya filminde Sephora, güzellik olgusunun, bir standarda, bedene veya filtreye ihtiyacı olmadan, gücümüzü ve özgüvenimizi ortaya koyan bir araç olduğunun altını çiziyor. Dünyada ne kadar insan varsa o kadar farklı güzellik tanımı olduğu ilkesini savunan Sephora bunun yanı sıra sadece bir kadının bile tüm bu farklı güzellik tanımlarını isterse tek bir günde veya koca bir hayat içinde deneyimleyerek, içindeki sınır tanımayan gücü kutlaması gerektiğinin de mesajını veriyor.


Güzellik olgularının değiştiğine atıfta bulunan kampanya filmi, izleyenlerin kendilerini hikayenin içinde görmesini ve güzellik potansiyellerini keşfetmesini de sağlıyor.  Kendini sevme ve kimliğini ortaya koyma gücünden ilham alan film, standartların dışında olan kareler ile tutkunlarını ekrana adeta bağlıyor.

Filmde birbirinden farklı karaktere yaşa ve tarz sahip kadınların kendi özlerine doğru yaşadıkları güzellik felsefesi işleniyor.  Kadınların hayatı boyunca sürdürdüğü ilişkiler, güçlü hissettikleri anları olduğu kadar kendilerinden emin olmadıkları gerçek anlarda ekrana samimi bir şekilde yansıtılıyor. Her güzellik keşfinin beraberinde getirdiği yaşanan duygular bu anların hayatın farklı aşamalarındaki kişisel değişim ve gelişim anları olarak ifade edilmesini sağlıyor. Özgün reklam filminin fonuna ise Kelsey Lu’nun duygu yüklü ikonik parçası “I’m not In Love” şarkısı eşlik ediyor.


Etİketler