SEPHORA VE KAGİDER'DEN KADIN GİRİŞİMCİLERE DESTEK

Sephora, KAGİDER iş birliğinin yeni döneminde de kadınları destekleyen sosyal sorumluluk projelerine devam edeceğini belirterek, projenin sürdürülebilir olmasına dikkat çekti.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 04 Mart 2021
SEPHORA VE KAGİDER'DEN KADIN GİRİŞİMCİLERE DESTEK

“Güzelliğin Sınır Tanımayan Gücü” sloganıyla kadınların içlerindeki güce odaklanan Sephora, KAGİDER (Türkiye Kadın Girişimciler Derneği) işbirliğiyle gerçekleştirdiği ve kadın girişimcilerin iş hayatındaki varlıklarını aktif bir şekilde sürdürmesine olanak sağladığı Kadın Girişimcileri Geliştirme Hızlandırma Programı’nın ikinci dönemini hayata geçirdi. Kadınların girişimcilikte ve sosyal hayatta güçlenmesini destekleyen programın yeni dönemi, manken Tülin Şahin’in moderatörlüğünde; KAGİDER Başkanı Emine Erdem ve Sephora Türkiye Pazarlama ve E-ticaret Direktörü Ayça Kaya ev sahipliğinde gerçekleşen  özel bir etkinlikle açıklandı. Programın ilk döneminin sonunda belirlenen 5 kadın girişimci arasında bulunan; İrem Atay, Melis Doğantan, Deren Öztürk Mataracı, Sinem Kapar Şahindere ve Simge Kamacı etkinlikte konuşmacı olarak yerlerini aldı. 

Global ölçekli programı ‘Sephora Stands' çatısı altında yürütülen iş birliğinin, ilk dönemindeki programı kapsamında yapılan 200’ün üzerindeki başvurunun ardından seçilen 30 kadın girişimci, 3 gün süren özel bir eğitim kampını deneyimleme fırsatı oldu. Bu eğitim serüveninde alanında uzmanlar tarafından; kurumsallaşma, markalaşma, e- ticaret, dış ticaret yaklaşımları, insan kaynakları, finans, teşvikler, liderlik ve yönetsel becerilerini de geliştirmeye yönelik önemli konu başlıkları işlendi. Eğitim sonunda ise belirlenen 5 kadın girişimci markalarını güçlendirmenin yanı sıra sosyal medya, PR desteği ile beraber global ve yerel tedarikçi ilkelerini yerine getirmesi durumunda sephora.com.tr’de satış imkanı bulacak. Girişimciler ayrıca KAGİDER’in koçluk çalışmaları kapsamında kariyer yolculuklarına değer katacak yeni fırsatların değerlendirilmesi ile ilgili mentorluk desteği de almaya hak kazandı.

Sephora Türkiye Pazarlama ve E-Ticaret Direktörü Ayça Kaya konuşmasında şunları ifade etti ‘’Yıllardır gerçekleştirdiğimiz sürdürülebilir kurumsal sosyal sorumluluk projelerimizle kadınların hayatlarına dokunabilmek ve yanlarında olduğumuzu hissettirmek bizler için çok önemli. Güzelliğin sınır tanımayan gücüne inanarak hayata geçirdiğimiz yeni imaj kampanyamızla beraber, hedefimiz kadınlara cesaret vermek, yaşamın her alanında öz güvenlerini destekleyecek şekilde yanlarında olmak, güzelliği kalıplardan standart tanımlardan çıkarıp, daha bireysel daha özgün ve kapsayıcı şekilde yeniden yorumlamak."dedi.

KAGİDER Başkanı Emine Erdem ise yaptığı konuşmada “Ülkemizde kadının ekonomideki temsiliyeti ne yazık ki yeterli seviyede değil. Türkiye’de kadının işgücüne katılım oranı henüz %30 seviyesinde. Kadın girişimcilerin oranı ise %13 düzeyinde. Biliyor musunuz, bu %13 içerisindeki %2’lik kısım küresel ekonomik kriz şartları altında, yani pandemi döneminde hane gelirine katkıda bulunmak için mücadele göstererek girişimci olan kadınları temsil ediyor. Yani kadınlar uygun şartları oluştuğunda veya bu örnekteki gibi çetin koşullarla mücadele gerektiğinde içlerindeki girişimciyi ortaya çıkarıyorlar. Sephora Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirdiğimiz Kadın Girişimcileri Geliştirme Hızlandırma Programı’nı bu alanda özel sektör ve sivil toplum işbirliğine çok güzel bir örnek olarak görüyor, başka programlara örnek ve ilham olmasını diliyorum. Sephora Türkiye’ye düş arkadaşlığı için içtenlikle teşekkür ediyoruz.” dedi. 



SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.