HAREKET VAKTİ: BACAK KALÇA

Tatilde sporu aksattıysanız, size ufak dozda ama etkili önerilerimiz var.

Spor yapmak için üretecek bahaneniz kalmadıysa size ufak dozda ama etkili önerilerimiz var. Sıkılaşmanın dayanılmaz hafifliğini hissettirecek bu 10 hareketle bacaklarınızı, kalçanızı ve karın kaslarınızı harekete geçirebilirsiniz. Hillside City Club spor eğitmenlerinden Dila Ulaş ve Melek Karaağaç eşliğinde uygulaması oldukça kolay olan ve motivasyonunuzu artıracak hareketler sayesinde kısa sürede şekle girmeniz mümkün. Hala bir bahaneniz yoksa şimdi hareket zamanı!

SUMO SQUAT
Sumo Squat, bacakları güçlendiren ve kalçanın kısa sürede şekillenmesine yardımcı olan bir hareket. Evde kolayca yapabileceğiniz bu hareket, ayrıca iç bacağın da forma girmesini sağlıyor. Bu harekette ayaklar omuz genişliğinden biraz daha fazla açık ve parmak uçları çok hafif yanları gösteriyor. Kalçayı geriye uzatarak oturup tekrar yukarı kalkıyoruz. Ellerimizi denge sağlamak için kullanabiliriz. Hareketi kolaylaştırmak için bir sandalyeden destek alabilirsiniz. Hareketi üç set 15 tekrar olarak tamamlayabilirsiniz.

Etİketler
/guzellik/estetik-fitness/hareket-vakti-bacak-kalca
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.