SPOR NASIL ZAYIFLATIR?

Zayıflamak için ilk başvurduğumuz yöntemin etkili olması için kurallara dikkat!

Her ne kadar son dönemde bunun aksi teoriler ortaya atılsa da, sonuçta genel kanı belli: Zayıflamak, alınan kalorilerin iyi şekilde yönetilmesinden geçer. İnsan, aldığı kalorilerin harcanması ile zayıflayabilir. Eğer muhtelif sebeplerden dolayı fazla yemeye başladıysanız, çare daha fazla hareket etmektir. Zira spor açıkça kalori harcanmasını arttırır, vücuttaki yağ rezervlerini zorlar ve sonucunda da zayıflamayı sağlar. Aynı zamanda yağların yakılması ve yapılan spor sayesinde kaslar güçlenir ve daha az yağlı, daha dinamik bir vücuda sahip olunur.

EN İYİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN HANGİ SPORLAR SEÇİLEBİLİR? 
Öte yandan hareket etmek için seçtiğiniz spor da önemlidir. Yürüyüşten kick boks'a kadar birçok spor akla gelebilir. Özellikle düzenli yapıldığı zaman yürüyüş ve jogging daha çabuk sonuç alınmasını da sağlar. Tabii, yürüyüşün süresi 20 dakikanın altında olmamalıdır. Öte yandan 20 dakika başka birçok egzersiz için, mesela yüzme, aquagym, dans, aerobik ve bisiklet için yeterli gelebilir.
 
SPOR YAPMAK: ZAYIFLAMAK VE ZEVK ALMAK İÇİN  
Sadece estetik amaç uğruna yapılan spor zamanla bir zorluk ve stres kaynağına dönüşebilir. Bu nedenle, yapacağınız sporu seçerken hoşunuza giden bir dalı seçmeniz çok önemli. Arkadaşlarınızın dahil olduğu bir ortamda spor yapmak daha cazip olabilir. Çünkü bu durumda, herkes birbirini motive eder ve cesaretlendirir. 

Etİketler
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.