GÜZELLİK ANLAYIŞI DEĞİŞTİ

GÜZELLİK ANLAYIŞI DEĞİŞTİ

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 21 Nisan 2014
GÜZELLİK ANLAYIŞI DEĞİŞTİ
Kadınlar da, erkekler de bakımlı görünmekten, güzel-yakışıklı olmaktan hoşlanıyorlar. Günümüzde kendini gösteren önemli gerçeklerden biri bu. Peki, güzellikte değişen trendler bize neyi vadediyor? 





Unilever'in güzellik anlayışı, benzerlerinden farklı. Kişisel bakım kategorisindeki ürünleriyle tüketicinin her ihtiyacına cevap vermeye çalışan Unilever'in kişisel bakım trendlerine bakış açısını ve bu trendlerin nereye doğru gittiğini merak ettik. İngiltere merkezli Future Lab'ın kurucularından Christopher Sanderson'a güzellik trendlerini bizler için Esra ÖZÜBEK sordu.~ ELLE: Future Lab'in kurucularından birisiniz. Öne çıktığınız noktaları anlatır mısınız?
CHRISTOPHER SANDERSON:
2011 yılında kurulan Future Laboratory; uluslararası müşteri tabanı bulunan, Londra merkezli, trend tahmini, müşteri analizi ve marka stratejisi hizmeti veren bir danışmanlık şirketi. Şirket ve markalara, mevcut trend ve tüketici düşüncelerini göz önünde bulundurarak yeni ve gelecek trendlerin ne olacağını anlamaları konusunda yardımcı oluyoruz.





ELLE: Future Lab'in 2014 yılı için güzellik trendleriyle ilgili düşünceleri neler?
C.S.:
2014, bizi iyi hissettiren ve aynı zamanda olumlu etkiler sağlayan bilimsel unsurları da içinde barındıran ürünlere yönelik beklentimize, “nature+” kavramına yönelik bir yıl oluyor. Tüketiciler, kendi üzerlerinde gerçekten etkili olan aktif ve bilimsel içerikler sayesinde işlevsel yararlar sağlayan ürünlerin yanı sıra; bu ürünlerin sunduğu kozmetik görünüm ve hissiyatı da talep ediyorlar.~ ELLE: Kadınların kişisel bakıma dair fikirleri ne yönde?
C.S.:
Her zaman ve her yerde var olabildiğimiz bir dönemdeyiz. Akıllı telefonlar sayesinde herkese ve her yaşa dilediğimiz zaman ulaşabiliyoruz. Bu, iş ve özel hayatın daha fazla birbirine yaklaştığı, daha mobil bir dünya yaratıyor. Kadınların her konuya hakim olmaları, bu alanda da büyük avantaj. Kadınlar, bu hareketli hayat tarzına uyumlu ürünler tercih ediyorlar. Bu nedenle kişiselleştirilmiş ve özel çözümlere yoğun ilgi var.





ELLE: Kadının hem sosyal, hem de iş hayatındaki yoğunlukları kişisel bakım alışkanlıklarını nasıl etkiledi?
C.S.:
21'inci yüzyılın kadını, günümüzün hızlı tempolu toplumunda hiç olmadığı kadar çok çalışmak zorunda. Hem daha çok ve daha uzun çalışıyor, hem de formda ve genç görünmesi bekleniyor! Kadınlar için hem profesyonel, hem de sosyal hayatlarında en iyi şekilde görünmeleri giderek daha önemli hal alacak. Cilt onarımı ve yaşlanmayı geciktiren ürünler gibi, kadınların yoğun hayatlarının her alanında en iyi şekilde göründüklerini hissetmelerine yardımcı olan ürünlerde büyüme görüleceğini tahmin ediyoruz.





Esra ÖZÜBEK
İllüstrasyonlar: Agnes KESZEG

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.