LADY GAGA, GÜZELLİK MARKASI HAUS LABS’İ YENİLEDİ

Lady Gaga’nın güzellik markası, yenilenen amaçlarla ikinci bölüme geçiyor.

Lady Gaga, tamamen yenilenen markası Haus Labs by Lady Gaga’yı (eski adıyla Haus Laboratories) tanıtıyor. Güzellik markası Haus Labs, yeniden lansmanın ardından dünya çapında daha da fazla güzellik sever için erişilebilir olacak. Ayrıca marka, temiz güzelliğe daha fazla odaklanacak.

Lady Gaga, yalnızca Amazon'da ve markanın web sitesinde mevcut olan Haus Laboratories'i 2019'da resmen başlattı. Geçen hafta, hayranlar, güzellik markasının tüm Instagram gönderilerini hızla kaldırdığını gözlemledi. Pek çok kişi bu hareketi merak etti ve markanın kimliğinin yenilenmesinin işin içinde olduğunu düşündü.

Doğru! Marka kısa süre sonra yeni sloganı "Gelecek Güzeldir" ile yeni adını açıkladı ve odak noktasını temiz güzelliğe çevirdi. Marka logosu da orijinal siyah tonunun aksine daha basit bir yazı tipiyle yenilendi.


Lady Gaga'nın "yeniden tasarlanan" markası Haus Labs, "yenilikten güç alan süper temiz sanatsal makyaj" özelliğine sahip olacak. Marka, henüz herhangi bir ürün detayını açıklamazken, ürünlerin vegan ve zulümsüz olacağını defalarca vurguladı. Marka, ayrıca cilt bakımı faydalarına sahip “yüksek teknolojili, yüksek pigmentli ve yüksek performanslı” ürünler de sunacak.

Haus Labs by Lady Gaga, 9 Haziran'dan itibaren hauslabs.com, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) ve Kanada'da Sephora.com ve ABD'de 26 Sephora mağazasında satışa sunulacak. Marka, ayrıca bu sonbaharda yüzlerce daha Sephora mağazasında satışa sunulacak. Fiyatlar 22 ila 38 dolar arasında değişiyor.

Yenilenen dağıtıma ek olarak, Haus Labs ile her tüketici temas noktası yeniden düşünüldü. Paketleme, formüller, logolar ve reklamların tümüne bir güncelleme verildi. Haus Labs'ın pazarlama müdürü Kelly Coller, "Tüketiciler için her şey yeni" dedi. "Üç ürün sütunumuz var: bunlar, yüksek teknoloji ürünü, yüksek performanslı, yüksek pigmentli."

Markanın arkasındaki yaratıcı güç olan Gaga için markayı yeniden düşünmek, önce ürün değer önermesi oluşturarak başladı.


“Görebildiğim kadarıyla, sıkı bir makyaj aşığı olarak makyajda temiz olmak, cesur renklerden ve uzun süre kalıcı performanstan ödün vermek anlamına geliyordu. Sadece buna meydan okumak değil, ötesine geçmek istedim” dedi. "Ne kadar çok öğrenirsem, dünya için o kadar çok şey yapabilirim; herkes için kendini ifade etmenin kilidini açmak için çalışıyorum."

“Süreç, muazzam bir öğrenme deneyimi oldu, kendi kişisel sanatımın ötesinde güzellik endüstrisinin bir öğrencisi olmak zorunda kaldım. İnsanlara gerçekten değerli bir marka ve ürünler sunabilmek için elimden geldiğince çok şey öğrenmem gerekti. Benim sürecim, zor sorular sormak anlamına geliyordu; insanların ne alacağıyla ilgili değil, hangi sorunların çözülmesi gerektiğiyle ilgili ”diye devam etti.





Etİketler