Sonsuz Kadınsılık

1920'lerden Chanel N°5...

Yönetmenliğini Jean-Pierre Jeunet'in yaptığı reklam filminde markanın yeni tanıtım elçisi Audrey Tautou rol alıyor.

Mademoiselle Chanel tarafından keşfedilen ve özel formülüyle sonsuz kadınsılığı ve vazgeçilmezliği temsil eden parfüm, Tautou ile çekiciliğini bir kat daha arttırıyor.

Çalıştığı yönetmenlere göre Audrey Tautou'nun bu kadar başarılı olmasının nedenleri arasında sıcacık gülümsemesi, dingin tavırları ve etkileyici bakışları yer alıyor. Amelie ile dünya çapında üne kavuşan Audrey Tautou, Chanel´in efsane parfümü  N°5´in yeni yüzü olarak başrolünü oynadığı reklam filmi için İstanbul´a geldi. Jean Pierre Jaunet'in çektiği reklam filminde Audrey Tautou ile birlikte Travis Davenport da  rol aldı. İki dakika 25 saniye süren reklam filminin konusu, Paris'ten İstanbul'a Orient Express ile yapılan yolculuğu kapsıyor.  Film, 250 kişilik bir ekiple Fransa ve İstanbul'da çekildi. Bu arada Audrey Tautou, Coco Chanel'in hayatının anlatıldığı "Coco Avant Channel" filminde ünlü modacıyı canlandıracak. Audrey Tautou ve Jean-Pierre Jeunet'in tanışıklığı Tautou'nun sinemaya ilk giriş yaptığı yıllara dayanıyor. Tautou'nun 2001 yılındaki Amelie ve 2004'deki Very Long Engagement isimli filmlerinde beraber çalışan ikilinin geçmişe uzanan bu dostluğu reklam filminin bu kadar beğeni toplamasında büyük rol oynuyor. Yapılan röportajların birinde Jeunet ve Tautou bu reklam filmiyle ortaklıklarını üçlediklerini ve bu üçlemeden gurur duyduklarını söylerken yakın zamanda yeni bir üçlemeye başlayabileceklerinin sinyallerini de verdiler.
Ve İstanbul'daki çekimlerde özellikle Boğaz'da güneşin batışıyla birlikte çektikleri sahneyi asla unutamayacaklarını bütün ekiple birlikte beş yıl aradan sonra birarada olmanın keyfini yüzlerinde büyük, gururlu bir gülümseme ile çıkardıklarını söylüyorlar. Jeunet'e göre Tautou, fazla konuşmaya gerek kalmadan onun her istediğini anlıyor ve kolayca beden diliyle ifade edebiliyor. Çekimi üç hafta süren reklam filminin sadece ışık efektlerini ayarlamak bir hafta sürmüş. Reklam filmi çekilmeden önce ikili bir araya geldiğinde birbirlerine çekimle ilgili sorular sormuşlar. Chanel ise bu konuda devreye girdiğinde Audrey'den sadece saçlarını kestirmemesini ve uzun saçlı olarak reklam filminde rol almasını istemiş. 
Ve Jean Pierre de parfümün çekiciliğin ve seksiliğini ortaya çıkarmak izin bazı  sahnelerde Tautou'nun saçlarını toplamasını  rica etmiş. Trende geçen birkaç sahnede ise erkek model Travis Davenport, Tautou ile yanyana geldiğinde ensesini ve omuzunu koklayarak feminiteyi keşfe çıkmış. Reklam filmini seyrettiği zaman neler hissettiği Tautou'ya sorulduğunda  “Filmin duygusallığından çok etkilendim. Bu kadar kısa sürede bu kadar fazla duyguyu ifade edebilmeme ise gerçekten şaşırdım” cevabını vermiş.  En çok hangi sahneyi beğendiği sorusuna ise “Kompartmanda yatarken duvarlarda ve pencerede ışık oyunları ile parfümün gölgesi geçiyordu. Bu sahnenin çekimi gerçekten zordu. Ekstra büyük bir parfüm şişesi ile çekimleri doğal bir şekilde yapmak ve arzu edilen etkiyi bıraktığını görmek gerçekten büyük keyif verdi” diyerek film hakkındaki düşüncelerini samimiyetle dile getiriyor.
KOKULARIN KRALİÇESİ N°5
“N°5 zaman geçse de çekiciliğinden kaybetmeyen hatta tam tersine her yıl büyüleyici etkisini, gizemini ve derinliğini artıran parfümler arasında yer alıyor.” Bu cümle 1979 yılından beri Chanel parfümlerinin baş yaratıcısı olarak görev yapan Jacques Polge'a ait. Bu ilk, eşsiz ve .