YOUTUBE FENOMENİNDEN İLK KOLEKSİYON

Michelle Phan ve L'Oréal iş birliği

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 19 Ağustos 2013
YOUTUBE FENOMENİNDEN İLK KOLEKSİYON



Marc Jacobs'ın ilk kozmetik koleksiyonunu çıkarması, Jason Wu'nun Lancome'la olan iş birliği derken güzellik dünyası yepyeni bir projeyi konuşuyor. Youtube'da en çok izlenen güzellik videolarının sahibi olan Michelle Phan, L'Oréal'le anlaşarak kendine ait ilk koleksiyonunu çıkardı. "em" adı verilen bu yeni koleksiyonda 250'ye yakın ürün bulunuyor.





Çalışmaları iki sene süren koleksiyon için Phan'ın ilk düşündüğü şey "Life Pallette" olmuş. Günlük, gece, parti, sahil, aşk ve kariyer bölümleri olan palet, adı gibi hayatımızın her anında yanımızda olması için tasarlanmış. Bu koleksiyonu hazırlarken, online dünyadaki takipçilerinin çok önemli olduğunu söyleyen Phan, yıllar içerisinde cevapladığı binlerce güzellik sorusundan da ilham aldığını söylüyor. 





Yaptığı makyajlarla ünlü isimlerden, çizgi film karakterlerine kadar birçok farklı tipe bürünen Michelle Phan'ın an itibariyle Youtube'da 4,604,892, Facebook'ta 1,424,546, Twitter 420,495 takipçisi var. İnternetin gücünü arkasına alarak, girişimci ruhuyla kendine yeni bir iş alanı yaratan Michelle Phan, her gün sadece giydiklerini paylaşan - yaratıcılıktan uzak blogger'lara bir anlamda ders veriyor. 





Koleksiyonun hikayesini Michelle'den dinlemek için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz. 









SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.