Dyson Türkiye, çıkardığı saç bakım ürünlerini tanıtmak amacıyla oyuncu Sinem Ünsal ile iş birliği yaptı. Ünsal, Mayıs ayında gerçekleşen Cannes Film Festivali yolculuğunda markanın Türkiye yüzü olarak tanıtıldı. Bu kapsamda hazırlanan reklam filmi de izleyiciyle buluştu.
Markanın saç sağlığına odaklanan teknolojilerini tanıtmayı hedefleyen kampanya, saç stilinde farklı tercihlere yer veriyor. Ünsal reklam filminde, düz, doğal ya da dalgalı görünümleri tercih edebildiğini; ancak hangi stili seçerse seçsin, sağlıklı ve yıpranmamış saçlara önem verdiğini vurguluyor.
Filmde, Dyson’ın üç farklı cihazı öne çıkarılıyor. Dyson Airstrait saç düzleştirici, ıslak saçları havayla kuruturken düzleştirme işlevi sunuyor. Supersonic Nural saç kurutma makinesi, ısıyı otomatik ayarlayarak saç derisini korumayı hedefliyor. Airwrap i.d. saç şekillendirme ve kurutma seti ise farklı başlık seçenekleriyle, ısı hasarı olmadan şekillendirme imkanı sağlıyor.
Kampanya filmi yönetmen Burak Kolcu tarafından çekilirken, Sinem Ünsal’ın saç tasarımı Dyson Türkiye Güzellik Kategorisi Marka Elçisi İbrahim Zengin tarafından hazırlandı.
Sinem Ünsal, Getty Images