İÇ HUZURA GİDEN ALTI YOL

Herkes iç huzuru farklı şekilde bulur. Size uyabilecek birkaç metod derledik!

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 11 Ağustos 2014
İÇ HUZURA GİDEN ALTI YOL



<#text>


<#text> Bazen rahatlamak için derin bir arzu duyuyoruz. Huzur istiyoruz. Dinlenmek! Sessizlik! Dengemizi bu sessizliğin içinde tekrar bulmak istiyoruz. Prensipte iyi bir plan! Ama bu planı hayata geçirebilmek için önce kendimize şu soruları sormamız gerekir: Huzur nedir? Ona hayatımızda yeterince yer veriyor muyuz? Biz de sizler için huzura giden 6 yolu derledik.


<#text>


<#text> BAĞIMSIZ YOL
Metotlar: <#text>Tek başına yapılan kumsal yürüyüşleri veya yelkenli turları. Daha fazla sessizliğe ihtiyaç duyanlar bir hafta tek başına doğada kalabilir.


<#text> Yol:<#text> Sessizliğe tahammül etmek. İstenen, yalnızlıkla dış etkenlerin durdurulması. İlham kaynağınız doğa ana; yoldaşınız bir köpek olabilir.


<#text> Hedef: <#text>Zihni milyonlarca detaydan arındırarak öze odaklanmak. Böylece ilginç gerçeklerle karşılaşırsınız.


<#text>


<#text> RESİMLİ YOL


<#text> Metotlar:<#text> Tai-Chi ve Çigong gibi Uzakdoğu sporları. Çok fit kişiler için Asya kökenli dövüş sporları da uygun.


<#text> Yol:<#text> Egzotik dünyalara, mitlere ve ritüellere dalmak. Bu yol tek başına da tercih edilebilir ama parkta gölgenizle dövüşmek grup halinde daha kolaydır.


<#text> Hedef:<#text> Gerçek dünyadan “başka” bir dünyaya geçmek. Ve o dünyadan kendinize net ve objektif bir şekilde bakmak. Perspektifi değiştirmek, öncelikleri anlamaya yardımcı olur.


<#text>


<#text> EKSTREM YOL


<#text> Metotlar:<#text> Cesaret gerektiren sporlar. Yeni başlayanlar için dalış veya uçurtma sörfü uygun olabilir. Deneyimli kişiler ekstrem dağ turları, serbest tırmanma veya yamaç paraşütünü tercih edebilir.


<#text> Yol:<#text> Günlük hayatın sorunlarını adrenalinle çözmek.


<#text> Hedef:<#text> Ruhu dolaylı yollardan güçlendirmek. Zorluğun üstesinden gelmek ve bunu günlük hayata uyarlamak.


<#text>


<#text> KONSTRÜKTİVİST YOL


<#text> Metotlar:<#text> Bütün yoga çeşitleri, progresif kas gevşemesi, otojenik eğitim, meditasyon ve zen. Önce profesyoneller eşliğinde, daha sonra tek başına.


<#text> Yol: <#text>Kendinizi bir yapboz gibi görmek. Bütün parçaları sarsılmaz bir düzenle yeniden birleştirmek.


<#text> Hedef: <#text>Vücut ve ruh birliğinin yeniden yapılanması. Hayatın getirdiği zorluklara karşı güçlü bir bütün olarak göğüs germek.


<#text>


<#text> VÜCUTSAL YOL


<#text> Metotlar:<#text> Dağ bisikleti turları, boks ya da triatlon gibi zorlayıcı sporlar.


<#text> Yol: <#text>Sınırları zorlayarak aklınızdaki “reset” tuşuna dokunmanızı engelleyen karmaşayı düzenlemek.


<#text> Hedef:<#text> Vücuda odaklanarak zihinsel çöplerden arınmak. Zinde bir yapıyla sorunları çözmek.


<#text>


<#text> HASSAS YOL


<#text> Metotlar:<#text> Düzenli masajlar, wellness günleri, ayurveda haftaları.


<#text> Yol:<#text> Vücudu rahatlatmak. Bu şekilde ruh da rahatlar.


<#text> Hedef:<#text> Stresi ve diğer olumsuz etkileri, mekan değişikliği ve rahatlatıcı deneyimlerle nazikçe kenara itmek. Bu şekilde sorunların aslında sandığınız kadar önemli olmadığını fark edebilirsiniz.

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

Bu ay kapağımızda 2024'e farklı ve çok heyecanlı başlangıçlarla giren Eda Ece var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.