2019’UN EN ÇOK ARANAN AYAKKABISI

‘Bottega Etkisi’ devam ediyor!

Bottega Veneta’nın son sezonların en popüler markası olduğuna dair daha fazla kanıt mı istiyorsunuz? O zaman Lyst’in Q3 Index’inden daha uzaklara bakmanıza gerek yok! Dünyanın en popüler markalarını ve ürünlerini her sene dört kez açıklayan Lyst, dünyanın en çok aranan ayakkabısının Bottega Veneta’nın kapitone kare burunlu sandaleti olduğunu belirtti. 



Geçtiğimiz sezon, her ay 27,000 internet kullanıcısı tarafından aranan ayakkabı, Eylül ayında moda haftalarında New York, Londra, Paris ve Milano’da en ünlü yıldızların ve influencerların ayağında görüldü. Böylece aramaları %156 oranda artan ‘Bottega Veneta Ayakkabıları’ sezonun en popüler ayakkabı modeli oldu. 




Kapitone sandaletlerin yanı sıra, Bottega’nın file ayakkabıları, Lido ve Stretch sandaletleri ve Pouch clutch çantası kullanıcılar tarafından en çok aranan ürünler arasında yer aldı. Lyst’in ‘Top 20’ Index listesine ilk defa giren Bottega Veneta, 37. sıradan 16. sıraya yerleşti. 

Bottega’nın başarısı sadece Lyst Index listesinde değil aynı zamanda Kering’in yayınladığı kazanç raporlarında da görünüyor. Yüksek oranlarda satış artışı gösteren Bottega, Kering’in en değerli markası olma yolunda ilerliyor. 



Temmuz 2018’de Kreatif Direktör olarak işe giren İngiliz tasarımcı Daniel Lee, ilk koleksiyonu olan Pre-Fall 2019 ile adını duyurmaya başlamıştı. Modern ve eklektik tasarımları ile anılan Lee, kare burunlu ayakkabıları ile sükse yaptı. İlkbahar 2020 koleksiyonu ile moda eleştirmenleri ve sektör profesyonellerinin ilgisini çeken Lee, Bottega’nın başarısının sebebi olarak görülüyor. 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.