Alışverişte devrim!

Alışverişte devrim!

Mavi, 20. yılı için geliştirdiği mağaza konseptinin ilk örneği olan Galatasaray Mağazası’ndaki interaktif ürün standı “Mavi’ni Bul” ile bir ilke daha imza atıyor. Sensormatic tarafından hayata geçirilen uygulamayla Mavi, müşterilerini sosyal medya entegrasyonu olan bir interaktif ürün standıyla buluşturan dünyadaki ilk jean markası. “Mavi’ni Bul” standının dokunmatik ekranındaki yönlendirmeleri takip ederek kendinize en uygun jean modelini öğrenebiliyorsunuz. Stantta bulunan Mavi modellerine dokunulduğunda, ekranla entegre olan sistem, ürün özelliklerini göstermenin yanı sıra, modeller arasında karşılaştırmaya da olanak sağlıyor. Sosyal ağlarla desteklenen uygulama sayesinde ideal jean modelini, başka herhangi bir bağlantıya gerek kalmaksızın Facebook veya Twitter aracılığıyla paylaşıp beğenebiliyorsunuz.