BALENCIAGA YENİDEN SATIŞ PROGRAMI SUNAN EN SON LÜKS MARKA OLDU

Balenciaga, kıyafetlerin ömrünü uzatmayı hedefliyor…

ALYA BARUTOĞLU ALYA BARUTOĞLU 28 Eylül 2022
BALENCIAGA YENİDEN SATIŞ PROGRAMI SUNAN EN SON LÜKS MARKA OLDU Balenciaga

Eski kıyafetlere yeniden hayat verme trendine son katılan lüks marka Balenciaga oldu. Geçtiğimiz Pazartesi günü resmi olarak yeni ‘resale’ platformunu başlatan Balenciaga start-up ikinci el satış sitesi Reflaunt ile bir araya geldi. Stephanie Crespin’in kurucu ortaklar arasında yer aldığı Reflaunt, son olarak Saks Off 5th, Yoox Net-a-Porter, Ganni, Mr Porter, COS, TheOutnet ve Harvey Nichols ile partnerlik yapmıştı. Sadece bu yıl $11 milyon finansman alan Reflaunt’un fark yaratan özelliği, ürün sayfalarına sorunsuz bir şekilde entegre olan ve bir markanın müşterilerinin 25 yeniden satış pazarında birkaç tıklamayla ürünleri listelemelerine olanak tanıyan yeniden satış fonksiyonu. Reflaunt, ürünlerin dokümantasyonu, kimlik doğrulaması, fotoğraflanması ve satış işlemlerini yürütüyor. Reflaunt kullanıcıları, ikinci el ekonomisine katılımları karşılığında, markanın direktifine bağlı olarak kredi veya nakit ödeme alıyor. 



Yeni ikinci el programında Balenciaga hoodie'lerinden botlarına kadar geniş bir seçki sunulurken markanın internet sitesinde yeniden satış için beş farklı insiyatif sunuluyor: kusursuz bir deneyim, en yüksek ödeme, daha hızlı satış, ikonik parçalar ve döngüsellik. Programın bir parçası olarak müşteriler, İtalya, Fransa, İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri ve Singapur'daki katılımcı mağazalarda yeni Balenciaga satın alımlarını desteklemek için daha yüksek miktarda kredi sunuluyor. Ürünler aynı zamanda katılımcı Balenciaga mağazalarına bırakılabiliyor veya Balenciaga.com aracılığıyla sağlanan tarifeli bir hizmetle toplanabiliyor

Balenciaga ürünlerinin sitelerdeki değeri göz önüne alındığında, bu karar lüks etikette değeri yeniden yakalama şansı sunuyor. RealReal'ın 2022 lüks raporu, markayı "Balenciaga için büyük bir yıl" olarak nitelendirerek, ürün kategorilerinde büyümeyi göstererek markayı ilk 10 lüks marka sıralamasında listelemişti. Rapora göre, Balenciaga güneş gözlüklerine olan talep yüzde 42 artarken, erkek ve kadın deri ceketleri aramalarda yüzde 186 artış kaydetti. Balenciaga'ya göre ‘Yeniden Satış’ programı, tüketimi azaltmayı, yeniden kullanımı ve geri dönüşümü artırmayı teşvik etmek ve müşterileri katılımlarından dolayı ödüllendirmek için tasarlandı. 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Kapağımızda enerjik ve sportif haliyle bildiğimiz Aslıhan Malbora var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.