BRADLEY COOPER, LOUIS VUITTON’UN YENİ MARKA YÜZÜ OLDU

Louis Vuitton, saatleri için ilk özel marka elçisini duyurdu.

Buse Saray BUSE SARAY 08 Eylül 2022
BRADLEY COOPER, LOUIS VUITTON’UN YENİ MARKA YÜZÜ OLDU

Louis Vuitton, imzası olan Tambour saatinin 20. yılını, saatler için ilk özel marka elçisini tanıtarak kutluyor.



Moda evi, 47 yaşındaki Cooper'ın markanın en yeni elçisi olduğunu duyurdu. Ve oyuncu, Tambour saatinin 20. yıl dönümünü kutlayan kampanyada rol aldı.

Kampanyada, fotoğrafçı Boo George tarafından çekilen görüntülere ek olarak; Oscar ödüllü film yapımcısı Damien Chazelle tarafından çekilen bir videoda yer alıyor.


Bu, Jean Arnault'un bir yıl önce saatler için pazarlama ve ürün geliştirme direktörü olarak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton'un baş tacı olan markaya gelmesinden bu yana başlattığı ilk büyük girişim. LVMH başkanı ve CEO'su Bernard Arnault'un en küçük oğlu, aile tarafından kontrol edilen lüks ürün devi dört kardeşine katıldı.

Jean Arnault, “Bradley Cooper'ın seçimi cennette yapılmış bir eşleşme” dedi. “Bizim için son derece önemli bir an olan bu 20. yıl dönümünü, evin saatçilik alanında çok ciddi olduğunu ve kategoriye güçlü bir bağlılık göstermek istediğini göstererek kutlamak için mükemmel bir yoldu.”

Arnault, "O olağanüstü yetenekli ve çok yönlü bir aktör. Bu anlamda, 2002'deki lansmanından bu yana hem geleneksel hem de son derece çağdaş çeşitli yönleri ortaya çıkaran Tambour saat ile paralellik kurabilirsiniz" dedi.

Cooper, besteci ve orkestra şefi Leonard Bernstein ile aktris Felicia Montealegre'nin evliliğini konu alan ikinci yönetmenlik çalışması “Maestro”nun gelecek yıl Netflix'te yayınlanmasından önce marka yüzü oluyor.


“Zamanın Ötesine Yolculuk” kampanyası, saatçilik bölümünün yüksek profilli bir yönetmenle ilk kez çalıştığı bir kampanya. “La La Land” ve “Whiplash” filmlerinde yer alan Chazelle, çocukluktan erkekliğe geçişle ilgili bir hikâye üzerinde çalıştı; bu hikâye, doğada oynayan genç bir çocuğun görüntüleriyle Cooper'ın New York City'de yürürken görüntülerini karşılaştırıyor.

“Her zaman New York siluetine karşı sadece Bradley Cooper'ın yüzü olmayan bir kampanya istedik. Bundan daha derin bir şey istedik," dedi Arnault, hikâyeyi Vuitton'un saat yapımcılığındaki genç yetişkinliğe ilerleyişiyle karşılaştırarak. "İşe yaramasının nedeni Bradley ve Damien arasındaki gerçek bağlantı ve bundan kaynaklanan tüm yetenekler."

Markadan yapılan açıklamaya göre, 200 adetlik sınırlı sayıda üretilen Tambour Twenty, 2002'de tanıtılan orijinal modeli onurlandıracak ve yeni güncellemeler içerecek.

Tambour Twenty, ikonik kodlarını yeniden kullanarak orijinal Tambour'a saygı duruşunda bulunuyor. Derin, parlatılmış 41,5 mm kasa, kahverengi güneş ışını kadranı, sarı kronograf ibreleri ve kasanın iki yanında kazınmış 'Louis Vuitton' harfleri bulunuyor. Kahverengi kadran, Vuitton'un ambalaj rengine selam veriyor; saat yapımında çelik bir kasa ile nadiren eşleştirilen ve ekstra koleksiyonluk yapan bir renk.

Bazı ince ayarlar var: Orijinal 2002 tasarımında kadran üzerindeki "Twenty" ifadesi ile güncellendi ve LVMH'nin stabil arkadaşı Zenith'ten bir El Primero kalibre olan hareket, bir pembe altın rotor ile modifiye edildi. Arnault, “Müşterilerimize kökenlerimize çok sadık kaldığımızı göstermek için bu parçayı sunmamız bizim için çok önemliydi” dedi.


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Haziran Sayısı Çıktı!

Kapağımızda ise Oral-B ile yepyeni bir işbirliğine başlayan oyuncu Yağmur Tanrısevsin var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.