BURBERRY'DEN SANAL BİR OYUN

Kazanan oyuncular, markanın puffer koleksiyonundan gerçek bir mont kazanabilecekler!

Burberry en yeni kült ürününü çıkardı! Hayır, bu bir trençkot veya çanta değil! Geçtiğimiz Pazartesi günü, ikonik ekoseleri ile bilinen İngiliz marka ilk oyununu çıkardı. “Video oyunlar bana göre değil” diye düşünmeden önce oyunun ucunda bir ödül olduğunu bilmenizi istiyoruz. Oyunu kazananlara yeni puffer koleksiyonundan bir parça hediye edecek olan Burberry, moda dünyasında ilklere imza atmaya devam ediyor. 

B Bounce Oyunu (Burberry)

Burberry’nin internet sitesinden erişebileceğiniz oyunda Burberry’nin geyiklerini yarıştırıyorsunuz. Hayvan sevgisi ile bilinen Burberry Kreatif Direktörü Riccardo Tisci ile beraber yarıştığınız oyunda önce geyiğinize bir plato seçiyorsunuz. Oyunun sonunda bu montu veya ceketi kazanabileceğinizi unutmayın. 

B Bounce Oyunu (Burberry)

Özel bir ödül için yarışan oyunculara sanal ödüller verilirken, birinci olan oyuncuya gerçek bir mont hediye edilecek. İngiltere, Amerika, Kanada, Çin, Japonya ve Kore’deki oyunculara açık olan platformun moda sektöründe bir trend olacağını düşünüyoruz. İnternet oyunlarının 2025’e kadar £65 milyar değerinde olacağı düşünülürken bir çok marka sanal oyun dünyasına katılmaya başladı. Geçtiğimiz haftalarda Louis Vuitton da Leagues of Legend ile bir işbirliği yaparak sektörü şaşırtmıştı.