DIOR SANAL ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ BÜYÜTÜYOR

Dior’un online güzellik butiği 3. boyuta taşındı!

Tüm dünyanın mücadele ettiği salgın için hepimizin evde kalması gerekiyor ve maalesef bu nedenle en sevdiğimiz restoranlara gidemiyor ve en sevdiğimiz mağazalarda gezemiyoruz. Bu ne kadar sürecek bilmiyoruz ancak sonsuza kadar olmayacağına emin olabilirsiniz! Evde olduğunuz süre boyunca, alışveriş deneyiminizi düşünen Dior, online güzellik butiğini 3 boyutlu hale getirdi. Dior’un yeni alışveriş platformunda, markanın Paris’teki Champs-Elysees caddesindeki mağazasının sanal versiyonunu gezebileceksiniz. Tıpkı mağazanın içerisindeymiş gibi ürünlere bakıp alışveriş yaparken, sınırlarınız evinizin dışına, hatta Paris’e ulaşıyor!

Dior’un 3 Boyutlu Butiği (Dior)

İlk olarak Şubat ayında Fransa’da corona virüs krizinin artması ile geliştirilen bu proje, her sene altı defa değiştirilerek farklı ürünlere ve animasyonlara sahip olacak. İlkbahar ayı için çiçekler ile dekore edilen sanal mağazanın içinizi ferahlatacağına eminiz. 

Koltuğunuzun konforundan Paris’e yolculuk yaparken, sanal deneyimin ilk görüntüsü Dior mağazasının kapısından başlıyor. Oklar ile komut vererek içeri giriyor ve daha sonra ürün inceleyebiliyorsunuz. Sanal mağazada gördüğünüz ürünlerin üzerine tıklayarak, ürün hakkında daha çok bilgi edinirken aynı zamanda yan tarafta çıkan ekranda ürünler hakkında videolar izleyebilirsiniz. 

Dior’un 3 Boyutlu Butiği (Dior)

Günümüzde birçok marka ile beraber birçok sektör COVID-19 salgınından etkilenmiş durumda. Mağazalar kapatılırken, moda sektörünün geleceği hakkında birçok farklı tahmin yapılıyor. Alışveriş alışkanlıkları dijitale taşınırken, sanal mağazalar ve deneyimler, evde kalan tüketicilerin modunu ve satın alma isteğini yükseltmek için en iyi taktik olarak görülüyor. 


Etİketler