DIOR SONBAHAR-KIŞ 2019-2020 KOLEKSİYONU

Fransız markanın, İngiliz kültürüne göndermesi…

Dior, Maria Grazia Chiuri’nin İngiliz kültürünün bir parçası olan ‘Teddy’ kızları ve erkeklerinin asi ve yaratıcı zerafetinden ilham alan Sonbahar-Kış 2019-2020 koleksiyonunu sundu. 

Sonbahar Kış 2019-2020 Kampanyası (Dior)

Ünlü fotoğrafçı Brigitte Niedermair’in çektiği kampanyada modeller Selena Forrest ve Ruth Bell yer aldı. Grafik gücüyle büyüleyici çeşitliklere hayat veren İtalyan fotoğrafçı, Dior için çektiği ilk kampanyada, geçmiş ile şimdiki zaman ve sanatın saflığı arasında bir diyalog kurdu. İkonik Dior stilinin yansıtıldığı kampanyada, çağdaş tasarımlar, soyut ve kıvrımlı fotoğraf oyunlarında buluştu.

Sonbahar Kış 2019-2020 Kampanyası (Dior)

Kızlar birliğine gerçek bir övgü olan bu fotoğraf serisinde, feminenlik, kadın birliğini vurgulayan tişört tasarımları ile Amerikan feminist şair Robin Morgan’ın edebi eserlerine gönderme yaptı. 

Sonbahar Kış 2019-2020 Kampanyası (Dior)

1950’lerde ve ‘New Look’ stilinde görülen modern bir yankı gibi, ‘Bar’ ceketi daha maskülen kesimler ve Saddle Bag ise daha belirgin hatlar ile yeniden tasarlandı. Eskitilmiş denim ve Dior Oblique deseni ile revize edilen Saddle Bag, pötikare desenli ‘Book Tote’ ve ‘Diorcamp’ modelleri ile sunuldu. Mat deri ile tasarlanan ikonik ‘Lady Dior’ çantasının yanı sıra, vintage efektli ’30 Montaigne’ çantası da gardıropların yeni vazgeçilmezi haline gelecek. 

Sonbahar Kış 2019-2020 Kampanyası (Dior)

İngiliz kültürüne yakın olan Christian Dior, tartanı tül ve leopar ile buluşturan Couture tasarımcısı olarak biliniyor. Ayakkabıların kısa topukları ve incileri, güneş gözlüklerinin kristalleri ve Dior’un İngiliz şapka tasarımcısı Stephen Jones tarafından tasarlanan peçeli şapkaları, Dior’a göre bir zerafet ifadesi olan değerli couture aksesuarları ile vurgulanıyor.

Sonbahar Kış 2019-2020 Kampanyası (Dior)

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.