GUCCI PRE-FALL 2019 KAMPANYASI ARKEOLOJİK PARK SELINUNTE'DE ÇEKİLDİ

Antik Yunan, çağdaş Kaliforniya kültürü ile buluşuyor!

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 16 Nisan 2019
GUCCI PRE-FALL 2019 KAMPANYASI ARKEOLOJİK PARK SELINUNTE'DE ÇEKİLDİ Gucci

Gucci, Pre-Fall 2019 kampanyası için eklektik bohem havasındaki modelleri Sicilya’nın Arkeolojik Parkı Selinunte’de fotoğrafladı. Gucci, klasik sempozyumun ruhunu, insanların müzik ve dans eşliğinde sosyalleştiği, şiir resitallerini dinlediği ve uzun sohbetler ile şölen sonrası toplandığı Milattan Önce 7. Yüzyıla dayanan bu arkeolojik parkın ruhunu yeni kampanyasında yansıtıyor. 

Gucci Pre-Fall 2019 Kampanyası (Gucci)

Gucci’nin Kreatif Direktörü Alessandro Michele’in antik dünyalar ile süregelen bir yaratıcı süreci var ve Selinunte’yi çağdaş bir tablo oluşturmak için kullanma kararı tasarımcının en son fikirlerinden biri oldu. Selinunte, MÖ 7. YY'ın ikinci yarısında Sicilya'nın güneybatı sahilinde kurulan ve bir akropolde dokuz tapınağın bulunduğu ve doğu tepesinde, Hera Tapınağı da dahil olmak üzere duvarların dışında üç tapınağın bulunduğu eski bir Yunan kentiydi. Koleksiyonun resimlerini çekip burada sunmak, Selinunte’nin farklı kültürel mirasını günümüzün ve geleceğin nesline uyarlıyor. 

Gucci Pre-Fall 2019 Kampanyası (Gucci)

Pagan kültürüne ev sahipliği yapan bu eşsiz yeri yeniden yorumlayan Alessandro Michele, zaman içinde askıya alınmış, farklılıkların uyumlu bir şekilde bir arada yaşadığı efsanevi bir yer hayal ediyor. Gucci’nin modern sempozyum versiyonunda markanın arkadaşları ve sevenleri; felsefi ve politik sorunları tartışmak, şiirler okumak, müzik ve spor yapmak ve birlikte dans etmek için buluşuyorlar. Kültürel kontrastları bir arada kullanarak, Kaliforniya’daki Venice Plajı’nda görülen punk, kaykaycılar, sörfçüler vb. gibi karşı-kültürel grupları bir araya getiren Gucci, oldukça ilgi çekici bir kampanya hazırladı. 

Gucci Pre-Fall 2019 Kampanyası (Gucci)

Bu çağdaş gençlik gruplarının klasik bir medeniyetin kalıntıları arasına yerleştirilmesi, sürreal ve fantastik bir hikaye yaratıyor. Bu tablo da antik Yunan ve Etrüsk tasvirlerinde anlatılan sanatı yankılıyor. 

Gucci Pre-Fall 2019 Kampanyası (Gucci)

Gucci Uygulaması ile canlanan Pre-Fall 2019 kampanyası, dijital bir ‘photo-booth’ ile kullanıcıları kampanyanın çekim yerine taşıyor! Kampanyanın daha önce görülmeyen kamera arkası fotoğraflarını ve videolarını da görebileceğiniz uygulama aynı zamanda Gucci mağazalarına yakın bir yerde yüklenince özel bir hikayenin kilidini de açıyor! Kampanya için hazırlanan hikayeyi ve özel içerikleri görmek için Gucci mağazalarının camlarında yer alan QR kodunu okutmanız yeterli!


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.