GUCCI'DEN ÖZGÜVENLİ TOKALAŞMALAR

Gucci'nin tokalaşmadan esinlendiği yeni saat kampanyası...

Gucci’nin Kreatif Direktörü Alessandro Michele markanın saatleri için yeni bir kampanya yayınladı. İnsanların en doğal iletişimi; el sıkışmalarından esinlenen yeni kampanyada karizmatik ve özgüvenli lider ruhlu bireyler fotoğraflandı. Ünlü fotoğrafçı Ari Marcopoulos tarafından çekillen kampanya fotoğrafları farklı karakterlerin güçlü tanışmalarını sergiliyor. 

Gucci Saat Kampanyası (Gucci)

G-Timeless saatinin güncellenen tasarımını ve yeni model ‘Grip’ saatini gösteren kampanyada zamansız saatlerin şıklığı ortaya çıkarıldı. Grip yani kavrama anlamına gelen yeni model, saatin zahmetsizce bileğe oturuşunu ifade ediyor. Aynı zamanda kaykay kültürüne referans yapan ‘Grip’ saati, Alessandro Michele tarafından cinsiyetsiz olarak tasarlandı. Sarı ve altın PVD kasası; saat, dakika ve tarihi gösteren üç çerçevesi ve GG işlemeli kayışı ille dikkat çeken Grip modelinin aynı zamanda yeşil timsah kayışı tasarlandı. Kampanyada yer alan diğer model G-Timeless’ın çelik kasası, siyah oniks arı detayları ve çelik kayışı var. G-Timeless’ın diğer opsiyonu ise 18k karat altın tokalı, mavi lapiz arı motif detay kadranlı ve değiştirebilir mavi kertenkele kayışı var. 

Gucci Saat Kampanyası (Gucci)

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.