Hayattan kareler

Hermes ve Burberry'nin ardından sıra Giorgio Armani'de.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 08 Haziran 2011
Hayattan kareler
Hermes ve Burberry'nin ardından gözlük markası Giorgio Armani de sokak stili çeken markalar kervanına katıldı.

Giorgio Armani "Karakterimiz gözlük çerçevemizle olan ilişkimizi belirler" diyor. "Hayatınızdan kareler" projesinde dünya çapındaki şehirlerde yapılan çekimlerde sokaktaki insanlar bir dakikalığına Giorgio Armani gözlük markasının yüzü olma şansını yakalıyor. 

ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

Baharı Hande Erçel ile karşılıyoruz.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.