H&M INNOVATION STORIES “CO-EXIST” KOLEKSİYONUNA ÖZEL LANSMAN

Hayvan dostu bir moda koleksiyonu olan Co-exist, uluslararası platformda hem Paris’te fiziksel bir lansmanla, hem de dijital ortamda tanıtıldı.

H&M’in yenilikçi sürdürülebilir tekniklere adadığı Innovation Stories serisinin, hayvan hakları örgütü People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) tarafından tamamen onaylanmış, hayvan dostu bir moda koleksiyonu olan Co-exist, H&M Türkiye’nin de dahil olduğu uluslararası platformda hem Paris’te fiziksel bir lansmanla, hem de dijital ortamda tanıtıldı.


Kadın, erkek ve çocuk kıyafetlerini kapsayan koleksiyon, hayvan kaynaklı kumaş ve işlemlere alternatif olmasıyla öne çıkıyor. ‘Co-Exist Story’, H&M'in 2021'in başlarında başlatılan ve daha sürdürülebilir yenilikler, malzemeler ve tasarımlar sergilemeyi amaçlayan Innovation Stories girişiminin üçüncü bölümü Co-Exist Story koleksiyonu, 4 Kasım'dan itibaren tüm dünyada hm.com'da ve seçili mağazalarda, Türkiye’de ise sadece online’da satışa sunulacak.

H&M Türkiye, H&M Innovation Stories Colour koleksiyonuyla başlayan uluslararası iş birliğine; Innovation Stories Co-exist koleksiyonuyla devam ediyor. Innovation Co-exist koleksiyon tanıtımı için, H&M Türkiye, 3 Kasım Çarşamba günü Türkiye saatiyle 17:00’de Fransa, İtalya, İspanya, Belçika ve Portekiz’le birlikte fiziksel & dijital bir lansman gerçekleştirdi. Bu özel projede bir kez daha Kanada merkezli olan ve Paris’ te de kreatif ajans olarak çalışan ve Vogue’un tüm yaratıcı işlerini yapan Sid Lee x Convoy’la birlikte çalışıldı.


3 Kasım günü Paris’te gerçekleşen etkinliğe H&M Güney Avrupa Bölgesi ülkelerinden önde gelen moda dergileri, medya mensupları ve seçili influencerlar davetliydi.

7 Rue de Paradis, Paris adresinde yer alan iki katlı  Sid Lee galerisi, H&M’in sürdürülebilir moda geleceğine atıfta bulunarak adeta yeniden dekore edildi. Galerinin girişinde H&M’in sürdürülebilirlik taahütünün yer aldığı manifesto misafirleri karşılarken, galerinin üst katında koleksiyonun dikkat ceken yeni sürdürülebilir materyalleri olan; VEGEA, YULEX, ECONYL, SPINDYE, FLWRDWN odaklı özel odalarda hem koleksiyonun en hit ürünleri hem de koleksiyonun sürdürülebilirlik hikayeleri yer alıyordu.  Galeriyi keşfeden davetliler için ilerleyen saatlerde alt katta da, alanında öncü farklı seçkin konuşmacıların yer aldığı bir panel de gerçekleştirildi. H&M Group Sürdürülebilirlik, Kalite Stratejisi ve Uygunluk Başkanı Leyla Ertur’un dijital olarak katıldığı panelde yer alan diğer konuşmacılar; VEGEA’ dan Gianpiero Tessitore ve Valentina Longobardo ve Influencer Joanna Barrios idi.


Ziyaretçiler, Nisan ayında Science ve Color koleksiyonlarına özel hazırlanmış bir mikrosite olan; https://hminnovationstories.com/ a eklenen Co-exist koleksiyonu detaylarını, güzellik Influencer’ı olan Celine Bernaerts’in H&M’e özel hazırladığı vegan makyaj malzemeleri ile makyaj eğitimini incelemelerinin yanı sıra, mikrosite üzerinden Paris’teki etkinliği de deneyimlediler.