HUBLOT'NUN MARKA DOSTU : KEREM BÜRSİN

Hublot, füzyon sanatı felsefesini Kerem Bürsin’in marka dostu olarak açıklandığı bir davetle kutladı.

Hublot CEO’su Ricardo Guadalupe’nin ev sahipliğinde, 250 seçkin davetliyle gerçekleşen gecede, Türk oyuncu Kerem Bürsin de ‘Friend of the Brand’/ ’Marka Dostu’ olarak Hublot ailesine katıldı.



Geceye katılanlar arasında Serenay Sarıkaya, Siren Ertan, İzzet- Yasemin Özilhan ve İbrahim Kutluay gibi isimlerde bulunuyordu.

Kerem Bürsin, yaptığı konuşmada, "Bu akşam Hublot ailesine katılmaktan onur duyuyorum. Bir aktör olarak her zaman kendimi geliştirirken, kim olduğumu ve nereden geldiğimi asla unutmayacağım. Bu düşüncemi de Hublot’nun felsefesine çok yakın buluyorum: Genel görüşlere karşı zıt giderken, geleneğe saygı duymak…” dedi.Gece boyunca davetliler, Hublot’nun saat üretim evrenindeki ‘Füzyon Sanatı’yla tanışma imkanı da buldular. Düzenlenen sergide, sonu gelmeyen yenilikçilik arayışı sayesinde devrim niteliğindeki farklı malzemeleri gerçeğe dönüştüren mükemmel saatçilik deneyimi yaşandı. Bu motto çerçevesinde Magic Gold alaşımından üretilen Big Bang Meca-10 isimli saat, patenti kendine ait 24 karat altın ve seramik füzyonu ile üretilen ve dünyadaki ilk çizilme karşıtı, en dayanıklı altın olarak davetlilerle buluştu. Bir başka Hublot simgesi olan ve markanın en iyi özelliklerinden bazılarını bir araya getiren Big Bang UNICO Sapphire koleksiyonu da gece boyunca davetlilerin ilgisini çekti. Firmanın kendi bünyesinde üretilen kronograf mekanizmalı, 72 saatlik güç rezervine sahip bu saat, dünyanın çizilmeye en dayanıklı ve şeffaf malzemesi safirden üretilen kasasıyla bir başka teknik harikaydı.‘The Art of Fusion’/‘Füzyon Sanatı’ felsefesi; Hublot ve LVMH Grubu Saat Bölümü Başkanı Jean-Claude Biver ve Hublot’nun CEO’su Ricardo Guadalupe tarafından 2004 yılında yaratılan ve markanın temelini oluşturan bir kavram. 1980 yılında kurulan İsviçreli saat markası Hublot, ‘Füzyon Sanatı’ ile altın saat kasasını ve kauçuk kayışı bir arada kullanan ilk saat markası olma özelliğine sahip. Hublot’nun bu özgün tasarım felsefesi, sadece yenilikçi materyal kullanımı ve markanın aksiyonlarını değil, aynı zamanda ortak değerlerini paylaşan marka dostlarını etkileyen bir saatçilik felsefesi haline geldi.
.