İpekyol Değişiyor

Markanın Tasarım Direktörü Hilal Tunç değişimi anlattı.

Aramızda kaç kişi işe pantolon-ceket, etek-ceketle gidiyor? Buna cevabınız ne olursa olsun, şu bir gerçek ki 10 yıl önceki aşırı ciddi, hatta bazen sıkıcı takımlar tarih oldu. Çünkü dünya ve kadınlar değişti, üstelik ben de değiştim! Bu “yeni durum”u gören İpekyol, risk almaya ve tamamen değişmeye karar verdi. Markanın bu yeni çizgisi mevcut müşterilerini epey heyecanlandıracak. Ve şuna eminim ki, çok kısa sürede yeni, genç alıcıları epey artacak. Unutmadan söyleyeyim: Türk kadını fazla kilolarından kurtulmuş olmalı, çünkü kalıplar ve bedenler de küçülmüş. Business, Smart, Casual ve Elegant olarak dört ana temaya ayrılan 2010 ilkbaharyaz koleksiyonunu ve yeni İpekyolu konuşmak için Tasarım Direktörü Hilal Tunç’la sabahın erken saatinde buluştuk, bu büyük değişim hakkında konuştuk.

TÜRK KADINI “KÜÇÜLDÜ”

ELLE: İpekyol’da neler değişti?
Hilal Tunç: Komple her şey değişti. Artık yepyeni bir İpekyol ve yepyeni bir kadından bahsediyoruz. Renklerimiz de değişti. Mesela bu sezonda sorbe tonlarını (yani limon sarısı, fıstık yeşili, gök mavisi) çok kullandık. İpekyol’la bütünleşen siyah, gri ve fümelerin yerine bunları önplana çıkardık. Kuplar da değişti. Bedenler ve böylece kalıplar da küçüldü.