KEREM BÜRSİN H&M YAZ KOLEKSİYONUN YÜZÜ OLDU!

İlk defa lokal bir iş birliğine imza atan H&M Türkiye, bu bahar koleksiyonunu Kerem Bürsin ile tanıtıyor.

H&M, her zaman kendi yolunda giden, cesur ve otantik erkeği kendi hayat mottosuyla tanıtıyor. Önümüzdeki yazı düşlerken, H&M koleksiyonu, modern stile dokunan egzotik palmiye ağaçları, farklı tonlarda çizgiler ve kullanışlı detaylarla kozmopolit bir seyahati canlandırıyor. 

Kampanya tüm dünyadan içlerinde Mena Massoud, Crosby Tailor da bulunduğu ilham verici erkekleri kapsıyor. Kerem Bürsin’in kampanya yüzü olarak yer aldığı H&M Man Summer Essentials Selected by Kerem Bürsin Koleksiyonu 22 Nisan’dan itibaren tüm mağazalarda ve hm.com.tr’ de satışta.


Kerem Bürsin iş birliği için, “H&M’le bir araya gelmek benim için hayalden öte bir şeydi. Markayı zaten hepimiz biliyoruz, ama H&M’in marka olarak gerçekleştirdikleri, öncü yaklaşımlarını öğrendikten sonra markadan daha da etkilendim. Bir moda markası ama en önemlisi sorumluluk alan bir marka ki bence şu an yaşadığımız dünyada bu çok önemli. Bütün bunlarla beraber beni en çok etkileyen şey, ise; markanın tüm çalışanlarının %74’ünün kadın olması ve bence bu nedenle H&M’in dünya çapında marka olması tesadüf değil.” dedi.


 Renk paletini domine eden açık bej ve yeşil renklerini güneş sarısı, uçuk mavi ve parlak beyaz gibi tonlar tamamlıyor. Tropik ağaç desenli gömleklerden, blazer ceketlere kadar tüm ürünler sıcak bir yaz akşamındaki şık ve rahat tarzı yansıtıyor.


Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.