LONDRA MODA HAFTASI DİJİTAL PROGRAMINI AÇIKLADI!

Dijital defileler ve gösterimler bu hafta sonu başlıyor!

Milano ve Paris gibi Londra Moda Haftası da dijital mecralara taşındı. İlk dijital sunumunun programını paylaşan Londra Moda Haftası, kadın ve erkek koleksiyonlarını bir arada gösterecek. Önümüzdeki hafta sonu gerçekleşecek olan etkinlikte Rixo, Roksanda, Mulberry, Preen by Thornton Bregazzi ve Stephen Jones gibi birçok marka yer alacak. Her biri platforma kendi yorumlarını katarken, Londra Moda Haftası 12 Haziran Cuma günü başlayacak. Küresel olarak herkesin katılabileceği etkinlik, en erişilebilir Londra Moda Haftası olarak tarihe geçecek. 



Geniş bir multimedya içeriğin yer alacağı dijital Londra Moda Haftasında, podcastler, röportajlar, tasarımcı günlükleri, webinarlar ve dijital showroomlar olacak. Modacılara hikayelerini ve deneyimlerini paylaşmak için bir fırsat sunan bu dijital moda haftası, son aylarda sıkıntı yaşayan markalar için bir refah sürecini başlatacak. 

100’ün üzerinde tasarımcının yer aldığı bu inovatif insiyatifte, 34 tasarımcı resmi Londra Moda Haftası'nın var olan üyeleri. Diğer markalar ve tasarımcılar ise platformun ‘Keşfet’ kısmında yer alarak kendi hikayelerini ve içeriklerini paylaşma fırsatı yakalayacaklar. Etkinlikteki bazı unsurlar canlı olarak izlenebilirken birçoğu ise kaydedilerek daha sonra izlenebilecek. 



Dijital Londra Moda Haftası'na özel olarak bir canlı yayın performansı hazırlayan Mulberry, etkinliğin bir sanatçısı ile işbirliği yapacak. Bunun yanı sıra Preen by Thornton Bregazzi ise “Zamanda Bir Duraklama” adlı sezonsuz bir kampanya sunacak ve Rixo 2021 Resort lookbookunun sahne arkası videosunu paylaşacak. Aynı zamanda Daniel Fletcher, Bethany Williams ve Roksanda’nın tasarımcı günlüklerini görebileceğiniz platformda Farfetch ve Galeries Lafayette Champs-Elysees gibi mağazalar Grace Wales Bonner, Martine Rose, Simone Rocha ve Rejina Pro gibi İngiliz tasarımcıları kutlayacaklar.