LOUIS VUITTON ‘E-GAMING’ DÜNYASINA GİRİŞ YAPTI

Fransız marka kurucularının 200. yaşını ultra-modern bir şekilde kutluyor.

Aslında çok ayrı gibi görünen ‘gaming’ ve moda dünyaları bir araya geliyor. Video oyun fanatiklerini ve vintage moda tutkunlarını bir araya getiren Louis Vuitton, kısa bir süre önce bir oyun uygulaması yayınladı. ‘Louis the Game’ adlı yeni uygulama, 4 Ağustos, 1821’de Anchay’da doğan Louis Vuitton markası kurucusunun 200. doğum gününü kutluyor. 



Fransız markanın kapsamlı doğum günü kutlamasının ilk ayaklarından biri olan ‘Louis the Game,’ atölye maskotu Vivienne’in yolculuğunu takip ediyor. Louis Vuitton’un ikonik monogram desenleri ile süslenen Vivienne oyun karakterini dijital dünyada doğum günü destinasyonuna ulaştırırken yolculuk boyunca olabildiğince mum toplayıp gizli anahtarları bulmaya çalışıyorsunuz. Dünya genelinde arkadaşlarınız ile yarışmanızı sağlayan bu oyunda en sevdiğiniz Louis Vuitton çantasına uygun olarak karakterinizin görünümünü de değiştirebiliyorsunuz. 

Vivienne ile Louis Vuitton dünyasında yürürken, atlarken ve tırmanırken aynı zamanda eşsiz bir moda deneyimi de yaşayabiliyorsunuz. Oyun yolculuğu boyunca topladığınız her 200 mumun biri, Louis Vuitton hakkında marka geçmişinden özel işbirliklerine ve podyumda öne çıkan olaylara kadar uzanan bir anekdot kartpostalı serisinin kilidini açıyor.

Moda dünyasında sanatçı iş birlikleri ve teknolojik yenilikler ile bilinen bu tarihi Fransız marka, modanın dijitalleşmesinin öncülerinden biri. Dijital estetiğe olan hayranlığı ile bilinen Louis Vuitton Kreatif Direktörü Nicholas Ghesquiere daha önce de video oyunlar ile iş birlikleri yapmıştı. Şimdi ise yepyeni bir oyun yaratan Louis Vuitton, tarihi geçmişi ve modern dünya ile köprüleri oldukça sağlam kuruyor!

Etİketler