Mango Türkiye Zirvede

Mango Türkiye, performansta Çin'in önünde dünya birincisi.

Türkiye’den İspanya’ya göç ederek dünyaca ünlü giyim markası Mango’yu kuran İsak Andic Ermay, Birleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) davetlisi olarak İstanbul’a geldi. BMD’nin CEO Club ile ortaklaşa gerçekleştirdiği ‘Farkı Ne Yarattı?‘ toplantılarının konuğu olan Ermay, Mango’nun kuruluş hikâyesini, “Mango Kadını” kavramını nasıl yarattığını ve liderlik sırlarını paylaştı.

Ermay, Mango’da 9 bini aşkın insan çalıştığını, ayrıca 25 bin kişinin de sadece Mango için üretim yaptığını belirterek, “Türkiye’de ise her yıl yaklaşık 15 mağaza açmayı hedefliyoruz. En iyi performans gösterdiğimiz ülkeler sıralamasında Türkiye birinci, Çin ikinci konumda” dedi.

“Moda her şeyin güncellenmiş halidir. Her şeyi değiştirmeniz ve o değişen şey olmanız gerekir” diyen İsak Andic Ermay, Mango isminin doğuş hikâyesini ise şöyle anlattı: “Filipinler’e tatile gittim orada ilk kez mango meyvesiyle tanıştım. O zaman İspanya’da kimse mangoyu bilmiyordu. Üstelik mango meyvesi bütün dünyanın her yerinde aynı ismi taşıyor; değişmiyor. İspanya’ya döndüğümde Mango ismini tescil ettirdim.”
Mango 2010 Sonbahar/Kış loolbook için tıklayın.