MARKA OLMANIN ALAMET İ FARİKASI

MARKA OLMANIN ALAMET-İ FARİKASI

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 07 Mayıs 2014
MARKA OLMANIN ALAMET İ FARİKASI
Elinden telefonları, iPad'leri düşmeyen bireyler olarak tek nefeste ve hep bir ağızdan bu sorunun cevabını hemen verebiliriz: Teknoloji! Tory Burch marka olarak, başarısının aslında sadece düzgün tasarımlar ve meşhur logosunun “büyüsünde” gizli kalmadığını biliyor. Alıcı kitlesiyle mükemmel ilişki tutturan markanın, belki de bunca kadın tarafından bu kadar sevilmesinin en büyük sebebi, internet ve teknolojiyle sıkı ilişkisi. Yeni dünya düzeninin anahtarının teknolojide olduğunu çok uzun zaman önce fark eden marka, Tory Blog'un yanı sıra iPad ve iPhone için yaratılan Tory Daily uygulamasıyla da markasını parmak uçlarınıza getiriyor.


Aplikasyonu ziyaret edenler stil, kültür, seyahat, eğlence, müzik ve uzmanlar başlıkları altında, Tory Burch'ün dünyasında gezinebiliyorlar. Eğlenceli içerikle, Tory Burch'ün meşhur seyahatlerinden özel fotoğraflar ve tasarımcının günceleri, stil editörlerinin sezon favori ve önerileri, usta aşçılardan yemek tarifleri, blogger'lardan Tory Burch yorumlamaları çıkıyor karşınıza. Konsept, bir tür bütünleşmeye, birleşmeye yönlendirmek için zekice tasarlanmış. Sonuç mu? Tory Burch'ün müşterileri, markanın en güçlü avukatları oluyor.





Sıla GÜVEN
Fotoğraflar: Noa GRIFFEL

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.