MASUMİYETE ÖVGÜ

Çocukluk hayalleriniz Gucci Pre-Fall 2020 kampanyası ile yeniden canlanıyor!

Yeni Gucci kampanyası masumiyete bir övgü, küçüklüğe geri dönüş, doğa ve bununla beraber hayat ile gerçek bir bağ kurmayı temsil ediyor. Bu sade ve doğrudan, tıpkı bebekliğin olması gerektiği gibi: bir karakter kadrosu ve bir grup harika masal hayvanı arasında kendiliğinden bir etkileşimde parıldayan güzel bir vahşi manzara. Kaydırak ve salıncakların beklenmedik varlığı ile genellikle vahşi doğada bulunmayan mükemmel çocukluk eğlenceleri. 


Pre-Fall 2020 kampanyasında Alasdair McLellan’ın merceğinden bir grup erkek, kadın ve hayvanların güzelliği ve kişilikleri tasvir ediliyor. Canlı oldukları kadar etkileyici olan portrelerde geyikler, baykuşlar, mavi kuşlar, kokarcalar, sincaplar, kurbağalar, kirpiler, ördekler ve tavşanlar yer alıyor. İnsanların ‘ruh hayvanı’ olan canlılar klasik alegorileri ve çizgi filmleri anımsatan diyaloglar halinde yansıtılıyor. Doğaya çağrısı ile sizi hayattaki sadeliklerin tadını çıkarmaya davet eden yeni Gucci kampanyası bazen biraz denge kurmak için hayal gücüne ihtiyacımız olduğunu hatırlatıyor. Belki bir salıncakta sallanarak veya vahşi doğanın sevimli canlıları ile koşarak!

Hayvanların başrolde olduğu yeni kampanya, Gucci’nin vahşi doğaya verdiği önemi hatırlatıyor. 2018’den beri üretim zincirinde tamamen karbon nötr olan Gucci, Şubat 2020’de ‘Lion’s Share’ fonuna katılarak nesli tükenmekte olan hayvanlara ve doğal yaşam alanlarının korunmasına destek olmuştu. Hayvanların olduğu kampanyaların medya gelirlerinin %0.5’ini bu kurumlarına bağışlayan Gucci, tıpkı ‘Lion’s Share’ fonunun tüm diğer ortakları gibi acil nedenlerden dolayı katkılarını artırabiliyor. 

Gucci Pre-Fall 2020 kampanyasının tamamını fotogaleride görebilirsiniz...