MODA DÜNYASI DİJİTAL ETKİNLİKLERLE İZOLASYONU RENKLENDİRİYOR!

Sosyal izolasyonumuzda bizi yalnız bırakmayan markalar…

Girdiğimiz belirsizlik döneminde markaların defileleri, etkinlikleri ve kampanyaları da iptal olmak zorunda kaldı. Sosyal izolasyonda giydiğimiz şeyler pijama ve eşofman takımları arasında gidip gelirken bizimle iletişim kurmak için bambaşka yöntemler geliştiren markalar, sosyal medya hesaplarından farklı challenge’lar, projeler ve canlı sohbet yayınları gerçekleştiriyor. Ünlüler, influencer'lar ve farklı alanlardan uzmanlar ile bir araya gelen markalar podcast yayınlarından dans derslerine kadar birçok farklı aktivite ile karşımızda. Gönüllü karantina listesinde yapacaklarınızın sonuna geldiyseniz aşağıda en sevdiğiniz markaların dijital etkinlikleri arasından seçebilirsiniz…

ALEXANDER MCQUEEN

Geçtiğimiz haftanın ‘Kreatif Serilerini’ sürdüren Alexander McQueen, markanın arkadaşı ve işbirlikçisi Simon Ungless ile bir araya geliyor. Markanın birçok defilesi için sanatı ile katkıda bulunan ve San Fransisco’daki Academy of Art Üniversitesinin Direktörü olan Ungless, evdeki stüdyosundan projelerini paylaşıyor. Youtube üzerinden paylaşılan filmi ve fotoğrafları Alexander McQueen’in Instagram ve Youtube hesabından inceleyebilirsiniz. Önümüzdeki haftalarda yeni projeler ve işbirlikleri açıklayacak olan McQueen, evde kalma sürecimize yaratıcılık katıyor. 


BOTTEGA VENETA

‘Neşeli Oyalama Tiyatrosu’ olarak tanımladıkları bir seri yayınlayan Bottega Veneta her hafta farklı bir kreatif isim ile bir araya gelecek. Youtube, Weibo, WeChat, Line, Kakao, Spotify, Apple Music, SoundCloud gibi birçok farklı sosyal medya platformunu kullanacak olan Bottega Veneta ayrıca Kreatif Direktörü Daniel Lee’nin en sevdiği sanatçıları, yazarları ve film yapımcılarını bir araya getirecek. Haftasonları müzik performansları, yemek dersleri ve film geceleri ile canlı yapacak olan Bottega Veneta’nın Instagram hesabını en güncel etkinlikler için takip edebilirsiniz. 

CHLOE

Instagram üzerinden #CHLOEvoices adlı bir canlı yayın ve performans serisi başlatan Chloe, farklı yaratıcı sektörlerden isimler ile bir araya geliyor. Sanatçı Rita Ackermann ve müzisyen Lousita Cash gibi markanın koleksiyonlarına katkıda bulunan isimler ile bir araya gelen Chloe, Instagram üzerinden canlı sohbetler yayınlayacaklar. 


GANNI

Sosyal izolasyon sürecimizde bizi kültürel aktiviteler ile buluşturan Ganni, yemek derslerinden film gecelerine kadar birçok etkinlik düzenliyor. Apollo Bar şefi Frederik Bille Brahe’tan derslerin yanı sıra bir film kulübü başlatan Ganni, gönüllü karantinamıza renk katmakta kararlı. 


GUCCI

Pandemi süresinde ihtiyacı olan insanlara nasıl yardım edebileceğimiz konusunda tavsiyeler veren Gucci aynı zamanda bizi farklı podcast yayınları ile bilgilendirmeyi amaçlıyor. The Sex Ed podcast yayını ile bir araya gelen Gucci, Liz Goldwyn’in sunumu ile cinsel ve üreme sağlığı konusunda klinik uzmanlar tarafından tavsiyeler paylaşıyor. 


H&M

Takipçileri için bir moda challenge’ı başlayan H&M farklı temalar ile insanların gardıroplarındaki parçalar ile stiller yaratmalarını istiyor. Kıyafet eşleştirmelerinizi #AtHomeWithHM hashtagi ile paylaşabilirsiniz. 


JACQUEMUS

Instagram üzerinden #JacquemusAtHome hashtagi başlatan Jacquemus, takipçilerinden evlerindeki kıyafetler, yemekler ve elektronik aletler ile bir yüz yapmalarını istedi. Ortaya çıkardığınız sanat eserini bu hashtag ile paylaşarak Jacquemus’un eğlenceli oyununa katılabilirsiniz. 


JW ANDERSON

JW Anderson’un Kreatif Direktörü Jonathan Anderson, markanın arkadaşlarından ve ünlü arkadaşlarından eğlenceli sohbet serileri başlatmalarını istedi. Bir soru cevap serisi başlatan JW Anderson, performans sanatçısı Mx Justin Vivian Bond, fotoğrafçı Tyler Mitchell gibi birçok isim iler bir araya geliyor. 


KENZO

Instagram üzerinden #StayHomeWithKENZO hashtagini yayınlayan Kenzo eğlenceli dijital aktivitelerin olduğu bir seri başlattı. Bu zorlu dönemlerde takipçilerine ilham kaynağı olmayı hedefleyen Kreatif Direktör Felipe Oliveira Baptista, her hafta canlı etkinlikler ve yaratıcı içerikler sunacak. Serinin ilk canlı performansı Kanadalı oyuncu Aliocha ile başlatıldı. 


LACOSTE

Takipçilerini yaratıcılıklarını ortaya çıkarmaya çağıran Lacoste, #CrocoDraw hashtagi ile bir challenge başlattı. Lacoste’un timsahını kendi yorumunuz ile çizebileceğiniz bu sosyal medya challenge’ında kendi çizimlerinizi veya el işi çalışmalarınızı paylaşarak özel bir ödüle hazır olun!


LOEWE

Her yıl Craft Prize adlı bir yarışma düzenleyen Loewe, ‘LOEWE EN CASA’ programı ile finalistleri ve dünyanın en ünlü sanatçılarını bir canlı yayın sohbet serisine davet ediyor. 


MARC JACOBS

Instagram’ın sosyal izolasyon ile popülerleşen @WFHfits (Work From Home Fits) hesabı ile bir araya gelen Marc Jacobs, ekibi ile evde çalışırken giydikleri kıyafetleri paylaşıyorlar. İki hesabı takip etmenin yanı sıra kendi kıyafetlerinizi paylaşmayı unutmayın!


MARINE SERRE

LVMH Prize kazananı Marine Serre, dansçı Nick Coutsier ile bir araya gelerek her Cumartesi sabahı ‘Body Party Warm-Up’ dans serisini başlattı. 45 dakikalık bir antrenman yapmaya hazır değilseniz bu eğlenceli dans egzersiz videolarını ve derslerini takip edebilirsiniz. 


MICHAEL KORS

Yemek becerilerini Instagram hesabından paylaşan Michael Kors, her hafta farklı bir tarif deniyor. Sosyal izolasyon süremizde bize farklı yemek tarifleri için ilham olmayı hedefleyen Michael Kors’un iştah kabartan yemeklerini Instagram’da görebilirsiniz. 


MIU MIU

Farklı tartışma konuları ile podcastler yayınlayan Miu Miu, ‘Miu Miu Musings’ adlı seride birçok ilginç temaya değiniyor. ‘Telefonlarımız İle Ayrılma Zamanı’ gibi başlıklara sahip olan podcast yayınlarının ikinci bölümünde ‘Fotoğraf çekmeyi bırakmalı mıyız?’ gibi sorular tartışılıyor. 


STELLA MCCARTNEY

Instagram üzerinden Stellavision adlı bir seri başlatan Stella McCartney, takipçilerini birlik olmaya davet ediyor. Takipçilerine bu süreci nasıl değerlendirdiklerini soran McCartney aynı zamanda #StellaStaircase challenge paylaşanlar arasından en iyiyi seçerek bir hediye yollayacağını söyledi. Tüm bunlarla yetinmeyen McCartney, internet sitesinden çocuklar için çizim ve boyama egzersizleri paylaşıyor. 


VERSACE

Heykeltraşlar, tasarımcılar ve animatörler ile bir araya gelen Versace, yeni sneaker koleksiyonundan ilham alan bir proje başlattı. #AtHomeWithVersace hashtagi ile paylaşılan seride birçok farklı kreatif proje görebilirsiniz. 


HOLZWEILER

‘Hang with Holzweiler’ adlı bir sohbet serisi başlatan Holzweiler, influencerlara, restoratörlere, sanatçılara ve fabrika çalışanlarına sosyal izolasyon süreçlerini soruyor. Instagram üzerinden canlı yayın olarak paylaşılan sohbetleri Holzweiler’ın sayfasından takip edebilirsiniz. 


PINKO

Markanın arkadaşları ve yüzleri ile bir araya gelen Pinko, Hafta içi her gün Instagram üzerinden bir aktivite serisi paylaşıyor. Her hafta farklı influencerlar markanın Instagram hesabı üzerinden yaratıcı dersler, egzersizler, tarifler ve güzellik videoları paylaşacaklar. 


BAUM AND PFERDGARTEN

Kreatif Direktörler, müzisyenler ve influencerlar ile bir playlist hazırlayan Baum and Pferdgarten, son olarak Maddi Waterhouse, Cajsa Wessberg, Jessie Bush, Emili Sindlev, Alexis Foreman ve Bloom Twins ile bir araya geldi. 


SELFRIDGES

Sosyal izolasyon süreci için ‘Creativity is Not Cancelled’ (Yaratıcılık İptal Olmadı) ve #KindnessChallenge adında iki farklı dijital kampanya başlatan Selfridges, kreatif isimler ile bir araya gelerek eğlenceli projeler paylaşıyor. James Messiah, Craig Green ve Studio Nari gibi isimler ile bir araya gelen Selfridges, önümüzdeki haftalarda yeni işbirlikçilerini açıklayacak.