Sonsuz yeniliklerle dolu moda evreni, her geçen gün bize daha fazla ilham sunmaya devam ediyor. Yenilikçi ve cesur adımlarla şekillenen moda anları, bizi kültürel ve sanatsal bir yolculuğa çıkarıyor.
Son günlerin dikkat çeken moda haberlerini, heyecan uyandıran koleksiyonlarını ve unutulmaz iş birliklerini keşfediyoruz.

Donatella Versace’nin Kreatif Direktör Olarak Son Kampanyası
Donatella Versace, marka elçiliği görevini üstlenmeden önce kreatif direktör olarak hazırladığı son kampanyasında, Versace’nin uzun yıllardır birlikte çalıştığı dostlarını bir araya getirdi. 2025 Sonbahar kampanyasında Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila Van Eeten ve Jacqui Hooper yer alıyor. Kampanya görselleri, markayla yakın iş birliğiyle tanınan Mert & Marcus tarafından çekildi.
“Tüm kampanyayı eğlence, sevgi ve geleceğe bakış mesajı verecek şekilde kurgulamaya çalıştık,” diyen Donatella Versace, şöyle devam etti: “Bu sadece kıyafetlerle ilgili değil, setteki ruhla da ilgili. Bu görseller ruhla, dostlukla yaratıldı. Her koleksiyon bir hikâyedir; bu da Versace’nin hikâyesi. Ve ben her zaman bir sonraki bölüme hazırım.”

Lüks, Sade ve Lokal
Begüm Tabak Sınav ve Sabina Hamza tarafından kurulan Min. Swimwear, sade ama güçlü bir duruşa sahip mayo ve bikini tasarımlarıyla öne çıkıyor. Yerel atölyelerde etik üretimle hazırlanan koleksiyonlarda İtalyan kumaşlar kullanılıyor.
Markanın ismini aldığı "minimal" anlayış, fazlalıklardan uzak, bedene hareket alanı tanıyan, zamansız parçalara dönüşüyor. Tasarımlarda doğa, sanat ve kadın bedeninin doğal formu ilham kaynakları arasında. Min. Swimwear, estetik kadar konfora da önem veren, kombinlemeye açık ve sezondan bağımsız bir yüzme giyimi alternatifi sunuyor.

“Her An Senin”
Bu yaz Sunglass Hut, güneş gözlüklerini sadece güneşli günlerin değil, her anın parçası olarak konumlandırıyor. “Her An Senin” kampanyasıyla birlikte, güneş gözlüklerinin tarzı yansıtan bir detaydan çok daha fazlası olduğu fikri öne çıkıyor. Kampanya, moda dünyasında artık yılın her günü kullanılabilen güneş gözlüklerinin, kişisel stilin ayrılmaz bir parçasına dönüştüğünü vurguluyor. Doğru seçilen bir model sadece görünüme değil, o anki duruşa ve hisse de etki ediyor.
Sunglass Hut, farklı ruh hallerine, stillere ve anlara hitap eden geniş yelpazesiyle bu sezon da birçok seçeneği bir araya getiriyor. Prada, Ray-Ban, Oakley ve Burberry gibi global markaların dikkat çeken modelleri, sadece Sunglass Hut mağazalarında bulunan özel renk varyasyonlarıyla sunuluyor.

Jean Paul Gaultier X Bratz
Moda tarihine damga vurmuş bir efsane, şimdi Bratz evrenine adım atıyor. Tasarımcı Jean Paul Gaultier ve Bratz, tasarımcının kendine özgü vizyonundan ilham alan sınırlı sayıda üretilen özel bir bebek için iş birliği yaptı. Bratz x Jean Paul Gaultier iş birliği, Sasha’yı Jean Paul Gaultier’nin vizyoner bakışıyla yeniden yorumluyor; ilhamını tasarımcının en zamansız parçalarından alan özel görünümlerle karşımıza çıkıyor. Podyumda ve sokakta, 2000’lerin başına özgü estetiği avangart bir zarafetle harmanlayan bir görünümle boy gösteriyor.

GUESS Türkiye Instagram’da
GUESS’in Türkiye’ye özel Instagram hesabı açıldı. Stil, tutku ve ilham dolu içerikler artık yerel bir bakışla bu platformda buluşuyor. Türkiye'deki kullanıcılar, markanın güncel kampanyalarını, koleksiyonlarını ve özel içeriklerini buradan takip edebilecek.
@guess.turkiye

Romantik Ve Asi Bir Buluşma
Forever 21, Amerikan moda sahnesinin enerjik ve özgür ruhlu ismi Betsey Johnson’la hazırladığı kapsül koleksiyonla sınırların dışında giyinmeyi sevenlere sesleniyor.
Dantel, fırfır, çiçek desenleri ve punk etkileri bir arada; romantik ama asi, feminen ama başına buyruk bir stil önerisiyle. Betsey Johnson’ın yıllardır modaya taşıdığı abartılı ve eğlenceli çizgiler, bu kez Forever 21 yorumu ile Türkiye’de.

Mango’nun Yapay Zeka Destekli Moda Asistanı
Mango, yenilikçiliğe ve kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimine olan bağlılığını, ürünleri keşfetmeyi ve kombinlemeyi kolay, hızlı ve kişisel hale getirmeyi amaçlayan, yapay zeka ile güçlendirilmiş sanal moda asistanı olan Mango Stylist'i piyasaya sürdü. Şu anda Woman koleksiyonunda mevcut olan Mango Stylist, her kullanıcının bağlamını ve kişisel zevklerini anlamak için yenilikçi algoritmalar kullanıyor. Bu sayede kullanıcıların, tercihlerine göre uyarlanmış ürün önerileri alabilmesi, en son trendleri keşfedebilmesi, e-ticaret chat’i ve markanın Instagram hesabı aracılığıyla Mango ürün kombinlerini ve tüm görünümleri keşfedebilmesi hedefleniyor.

“Kumla denizin buluştuğu kıyı şeridi, adeta bir gece elbisesinin ışıltılı silüetini andırıyordu.” - Pier Vittorio Tondelli
Bir Yaz Hayali
MAX&Co.’nun &Co.LLABORATION serisi bu kez İtalyan kolektif Ciao Discoteca Italiana ile buluşuyor. Ortaya çıkan MAGICO ADRIATICO koleksiyonu, 70’ler ve 80’lerin İtalyan Rivierası’ndan ilham alan hayali bir yaz rotası sunuyor: Hotel Magico Adriatico.
Gündüz maceralarına eşlik eden fonksiyonel parçalar; cepli şortlar, yelekler ve çizgili gömleklerle başlıyor. Plaj şemsiyeleri, retro duvar kâğıtları ve eğlenceli sloganlar, koleksiyonun nostaljik kimliğini tamamlıyor. Geceye geçişte ise kırmızı slip elbise ve lurex detaylı tasarımlar sahneye çıkıyor. Tatilin ritmi, stilin içinde akıyor.

Fransız Klasiğine İstanbul Yorumu
Fransa’nın gündelik stil anlayışından ilham alan Bensimon, 45. yılını kutladığı bu dönemde, İstanbul merkezli Muse for All ile gerçekleştirdiği yeni koleksiyonla global iş birliklerine bir yenisini ekliyor.
La Tennis Koleksiyonu kapsamında hayata geçen bu buluşmada, Bensimon’un yalın ve pratik tasarımı, Muse for All’un kurucusu Yasemin Oğün’ün yaratıcı yaklaşımıyla yeniden ele alınıyor. Koleksiyon, iki markanın karakteristik özelliklerini bir araya getiriyor: Bensimon’un hafifliği ve konforu, Muse for All’un özgür, şehirli ve zamansız çizgileriyle buluşuyor. Sonuç, her gün giyilebilecek ama sıradanlıktan uzak bir sneaker yorumu.