PROFESYONEL MODELLERİ GEÇTİLER

Çocuklarla dinamik bir kampanya

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 28 Ağustos 2013
PROFESYONEL MODELLERİ GEÇTİLER






Her ne kadar çocukların ve hayvanların reklamlarda kullanılmasıyla ilgili negatif düşünceler olsa da Karen Walker'a göre çocukların reklamlarda boy göstermesinde bir problem yok. Yeni Zellanda'lı moda tasarımcısı Karen Walker, bu düşüncesini kanıtlar nitelikte bir kampanyaya da imza attı. Sonbahar 2013 güneş gözlüğü koleksiyonu için tasarlanan kampanya iki bölümden oluşuyor. İlk bölümünde 65-92 yaş aralığında modellerle çalışan Walker, renkli, grafik desenli, ilginç ve daha gençlere yönelik tasarımlarını ön plana çıkardı. ~





İkinci bölümde ise, 3 ile 5 yaş arasındaki çocuklarla birlikte çalıştı. Performanslarıyla profesyonel mankenleri geçen minikler çok daha feminen, kedi gözü, diktörgen çerçeveli, büyük tasarımlı güneç gözlüklerini takarak poz verdi. Karen Walker, ilk bölümdeki çekimlerle sonsuz bir iyimserliği yansıtmak isterken, ikinci bölümde daha dinamik ve eğlenceli bir iyimserliği anlatmak istemiş. 5 yaşındaki kızı Valentina'yı ise kontrol edilemeyen hareketliliği yüzünden tercih etmemiş. Karen Walker'ın yeni koleksiyonu 5 Eylül'de satışa çıkıyor.

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.