RICCARDO TISCI’NİN İLK BURBERRY KAMPANYASI

Asi ruh ve geleneksellik yeni kampanyada buluştu!

Burberry için ilk kampanyasını hazırlayan yeni Kreatif Direktör Riccardo Tisci, farklı yaşlardan ve ırklardan modeller seçerek çeşitlilik yansıtan bir kampanya hazırladı.

Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer ve Letty Schmiterlow gibi ünlü fotoğrafçılar tarafından çekilen yeni kampanya, Tisci’nin Burberry için yeni vizyonunu gösterdi.

Kampanyaya kendi enerjilerini katan fotoğrafçılar, değişken perspektifli kareler hazırladılar. 

Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Lavender, Rianne van Rompaaeu, Natalia Vodianova, Irina Shayk, Sora Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri ve Joe Plunkett’in yüzü olduğu kampanyada Burberry’nin ikonik renkleri kırmızı ve bej kullanıldı. 

“Riccardo’nun, Burberry gibi ikonik bir modaevine kattığı yeni vizyonun bir parçası olmak adeta bir hayal gibi. Sürekli kendimi cimcikleyerek kendime nasıl bu kadar şanslı olduğumu soruyorum. Bunun cevabı ve sebebi bana inanan insanlar ve Riccardo ilklerden biriydi. Burberry’nin yüzü olduğum için ve Riccardo ile yeniden bir araya geldiğim için çok mutluyum,” diyen Irina Shayk heyecanını anlattı. 

İngiliz markanın İlkbahar Yaz 2019 koleksiyonunu sergileren kampanya resimleri, Nisan ayına kadar Burberry’nin çeşitli dijital kanallarında yayınlanacak. İngiliz geleneklerini fütüristik ve artistik bir biçimde yansıtan kampanya, punk ve asi kavramlarını geleneksellik ve zerafet ile birleştiriyor. “Burberry koleksiyonunu hazırlarken sürekli yolculuklar hakkında düşünüyordum. 20 sene önce Londra’da gösterdiğim mezuniyet koleksiyonum gibi kendi kişisel yolculuğumdan ne kadar yol aldığım. Tasarımcı olma hayalimi yaratan Londra’dan ilham aldım,” diyen Tisci, Burberry için ilk kampanyasını görücüye çıkardı. .