Toskana’ya kısa bir gezi için giden Roger Vivier Kreatif Direktörü Gherardo Felloni, pandemi sebebiyle seyahatini 3 ay boyunca sürdürdü. Bu süre boyunca bahçesi ile ilgilenen ve zamanını çizim yaparak geçiren Felloni, karantina yaratıcılığını bir oyuna çevirdi! ‘Walk Your Tuna’ adlı bir online oyun yaratan Felloni, 13 Temmuz’da Roger Vivier’in hesabı üzerinden bu oyunu paylaşmayı planlıyor.
Kullanıcılar Roger Vivier’in Instagram filtresini kullanarak Felloni’nin hayal gücünden doğan dört farklı hayali karaktere bürünebilecekler. Güney Koreli sanatçı Kim Yong Oh tarafından animasyon haline getirilen bu filtreler ile selfie çekimlerinizi bir oyuna dönüştürebileceksiniz. Dört karakter arasında bir Versay kedisi, bir film yıldızı, bir DJ ve eksantrik bir büyükanne var! Instagram filtresi üzerinden yüz ifadelerini ve duygularını kontrol edebileceğiniz bu karakterler, Roger Vivier’in önceki kampanyasında yer alan ‘Tuna the Dog’ karakterinden ilham alıyor. Paris’te gezintiye çıkan ‘Tuna the Dog’ yolculuğu boyunca birçok challenge üstesinden gelerek sosyal medyada viral bir kampanyaya dönüşmüştü.