SOSYAL MEDYA ETKİSİNDE YENİ MODA
Sosyal medya modayı yeniden şekillendiriyor.


#text>
Bunların yanı sıra bu yılla birlikte de gördüğümüz gibi, sosyal medya paylaşımlarının etkisiyle defileler eski usül podyumlar ve mekanların dışına taşmaya başladı. Örneğin, önceki gün Kanye West Yeezy'nin 3. sezon koleksiyonunu Madison Square Garden'da ve herkese açık bilet satışının sonunda tanıttı. Aynı şekilde Diane von Furstenberg de, New York Moda Haftası defilesini New York'taki iki katlı mağazasında yapmayı planlıyor. Yani defileler de bir koleksiyon sunumu olmaktan çıkıp, konserler veya tiyatrolar gibi bir 'deneyim' haline getiriliyor. Mankenler de, sadece podyumda yürümek yerine performanslar sergiliyor. Bu konuda CFDA tarafından bir yenilik yapılır mı, yoksa hızın günümüzde ne kadar önemli olduğu fark edilene kadar bu sistem böyle gider mi bilmiyoruz. Ancak bize kalırsa Tom Ford, Burberry ve diğerleri bu alandaki ilkler olarak, yeni düzen çoğunluk tarafından kabul görene kadar alıcıların favori markaları arasına girecek ve bu durum onlar için çok karlı olacak gibi. #text>
#text>
Yazı: Hande Öztürk #text>
SON HABERLER