SPECTACLES X GUCCI

Snapchat, yeni artırılmış gerçeklik gözlükleri için Gucci ile işbirliği yaptı.

Teknoloji ve modanın işbirliklerinde en son haber Snapchat ve Gucci’den geldi! Snapchat-dostu gözlüklerinin üçüncü versiyonu olan ‘Spectacles 3’ cihazını yanıtan sosyal medya uygulaması, Gucci ile işbirliği yaptı. ‘Spectacles x Gucci’ adı altında sunulan işbirliği, Gucci’nin tasarımları ile süslendi. 

Bu lüks teknolojik ürünün sunumunu yapmak için ‘Spring Breakers,’ ‘Beach Bum’ ve ‘Kids’ yapımcısı Harmony Korine ile çalışan Snapchat, Spectacles x Gucci gözlükleri için kısa bir film yayınladı. Tüm duyuların aktarıldığı 4 dakikalık kısa film, zihin oyunları yapan 3 boyutlu objeler, renkli efektler ve hot-dog şeklinde giyinmiş bir oyuncunun popcorn yediği sahneler içeriyor. Geçtiğimiz hafta Miami’deki Art Basel’da gösterimi yapılan kısa filmi aşağıda izleyebilirsiniz.  


Artırılmış gerçekliği kullanan Snapchat, iki panda maskotunun davul çaldığı sahneler ile hem eğlenceli hem de etkileyici bir kısa film hazırladı. “Spectacles 3, filmlere olan bakış açımı tamamen değiştiren özgün bir formatta. Neyin gerçek neyin animasyon olduğunu anlamakta zorlanacağınız bu kısa film, birincil bakış açısı ve 3 boyutlu efektleri birleştiriyor. Kendi evrenine sahip olan bu güneş gözlükleri, lenslerden gördüğünüz dünyanın gerçek olmasını sağlıyor,” diyen Korine, ‘Duck Duck’ adlı kısa filminin Snapchat’in yeni gözlüklerinden göreceğiniz dünyayı yansıttığını ekledi. 

“Harmony Korine ve Spectacles, inanılmaz hikaye anlatımının sınırlarını zorluyor. Kendi gözlerinizdeki derinliği Spectacles 3 ile yakalayan Harmony Korine, özgün vizyonunu Duck Duck ile canlandırıyor ve yeni teknolojilerin fütüristik ve yaratıcı hikayeler üzerindeki etkisini gösteriyor,” diyen Spectacles Yöneticisi Steen Strand, kısa filmin temasını anlattı. 

2019 Art Basel Miami Beach bünyesinde tanıtılan teknolojik güneş gözlüklerinin satışa sunulması için biraz beklememiz gerekecek. Bekleme sürecini yeni uygulamalar ile kısaltan Snapchat, uygulama ile gözlüklerin artırılmış gerçeklik versiyonunu telefonunuza getiriyor. Gucci ve Snapchat’in bu ilginç girişimi hakkında daha fazla detay öğrenmek isterseniz, Spectacles x Gucci’nin sahne arkası videosuna göz atabilirsiniz…