STELLA MCCARTNEY PRE-FALL 2021 KAMPANYASINDA MESAJ VAR!

Markanın şimdiye kadar ki en sürdürülebilir koleksiyonu, kürksüz bir toplum yaratma kampanyasına destek oluyor.

Buse Saray BUSE SARAY 14 Haziran 2021
STELLA MCCARTNEY PRE-FALL 2021 KAMPANYASINDA MESAJ VAR! Stella McCartney

Stella McCartney'in sonbaharda ne giymek isteyebileceğimiz konusunda bazı fikirleri var ama büyük resmi gözden kaçırmak istemiyor...



Geçen yıl boyunca, insan faaliyetleri yavaşlarken, her türden ve boyuttan canlının küresel şehirlere döndüğünü gördük. Stella McCartney, bu benzeri görülmemiş andan ilham alarak; bu türlerin özgürce yaşadığı ve insanlar arasındaki yerlerini geri aldığı cesur ve şık bir film sahnesi hazırladı. Cornwall'daki G7 zirvesine, çağdaş ve daha yeşil bir gezegen için diğer kurumsal liderlere katılan Stella McCartney, vahşi ve ev hayvanları için bir yardım çağrısı olan yeni reklam kampanyasını başlattı.

Stella McCartney, Sonbahar 2021 koleksiyonu 'J is for Joy'dan ilham alan ve hayvanları eşit olarak kutlayan bir kampanyayla karşımızda… Kampanya, efsanevi moda fotoğrafçıları Mert & Marcus tarafından fotoğraflanan, İngiliz komedyen David Walliams tarafından anlatılan ve Humane Society International'ın (HSI) kürksüz bir toplum yaratma dilekçesini destekleyen bir doğa anı olarak çekildi.

İmzalamak için buraya tıklayın.

Bu koleksiyonu Stella McCartney tarihinde önemli yapan şey, tasarımcının şimdiye kadarki en sürdürülebilir koleksiyonu olması… Patchwork pantolonlar organik pamuktan, ayakkabılar tabanlarına kadar kayın ağacından - yani %80 çevre bilincine sahip malzemeler kullanılarak yapılmış.

Koleksiyonunun kendisi gibi, film de iyimser, enerjik, renkli… Londra'da sevinçle yaşayan hayali ama gerçek bir dizi canlıyı, McCartney mizahıyla imza bir kampanyada görüyoruz.


Marka küresel fark yaratmak isteyenlerden, Humane Society International'ın dilekçesini imzalayarak kürksüz bir toplum yaratmaya katılmalarını istiyor. Her yıl 100 milyondan fazla hayvan, postları için öldürülüyor; Stella McCartney'nin “Fur Free Fur” kullanması 60.000 hayvan ölümünü önlemeye yardımcı oluyor. McCartney vegan ikonik Falabella çantalarından, 1 milyondan fazla satıldı. Bu da yaklaşık 400.000 ineğin ölümünü engelledi.

Hiç deri, tüy, kürk veya deri kullanmamış olan Pre-Fall koleksiyonu, bugüne kadarki en sürdürülebilir, diğer canlılarımıza ve Dünya Ana'ya karşı daha nazik olan koleksiyon… %80 çevre dostu malzemelerden yapılmış bir koleksiyon, ahlak anlayışımızın zalimlikten uzak olmasına destek oluyor.


McCartney, canlı ve çeşitli renk hikâyesiyle, yılın bahar mevsimini yansıtan bir tazelik ve iyimserlik duygusu yaratmak istediğini söylüyor. Bel çantaları, kayak giyiminden ilham alan elbiseler ve eşofmanlarla tanıtılan atletizm ile insanları dışarı çıkmaya ve yaşamı kutlamaya teşvik etmek amaçlanıyor.



SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.