Stella McCartney, Victoria’s Secret ile bir araya geldi. Uzun bir süredir göğüs kanseri farkındalığı için çalışmalar ve iş birlikleri yapan McCartney, Göğüs Kanser Farkındalık Ayı için Victoria’s Secret ile bir kısa video serisinde yer aldı. Victoria’s Secret’ın internet sitesinde ve sosyal medya hesaplarında yayınlanan 40 saniye video ile kadınları göğüs kanseri hakkında bilgilendirmeyi hedefleyen McCartney, düzenli kontrollerin yapılması gerektiğini hatırlattı.
“Dünyanın önde gelen iç giyim markalarından biri olarak, kadınların sağlığı topluluğumuz için çok önemli,” diyen Victoria’s Secret Pazarlama Direktörü Martha Pease, “Platformumuzu ve küresel ayak izimizi kullanarak farkındalık yaratmak için inanılmaz bir fırsatımız ve aynı zamanda sorumluluğumuz var. Özellikle genç kadınları eğiterek, kontrollerin nasıl sağlandığını gösterebiliriz,” diye ekledi.
31 Ekim’e kadar yayında olacak olan kampanya, Victoria’s Secret’ın ilk mastektomi sütyenini çıkarması ile eş zamanlı olarak yayınlandı. Aynı zamanda Stella McCartney’nın Stella Cares adlı vakfına $500 bin bağışta bulunan Victoria’s Secret, göğüs kanseri farkındalığını artırmayı hedefliyor. Tüm çalışmalara ek olarak Ekim ayı boyunca mastektomi sütyeninin gelirlerinin tamamını kanser araştırmalarına bağışlayacak olan Victoria’s Secret, kadın hastalıkları bilincini dünya genelinde artırmak istiyor.