TIFFANY & CO.’DAN ŞEFFAF BİR GELECEK

Ünlü mücevher markası Tiffany&Co, sürdürülebilirlik için değişime imza atıyor…

Sürdürülebilirlik ve etik üretim konsepti gün geçtikçe daha önemli olmaya başladı, bunun sonucunda da insanlar markaların daha saydam şirket politikalarının olmasını istiyor. Bu isteğe bağlı olarak bir çok lüks marka anti-kürk politikaları uygulayarak gündeme geliyor. 

Geçtiğimiz sene Burberry, Diane von Furstenberg ve Versace gibi markalar, kürk kullanmayı bırakma sözü vererek çevreci grupları sevindirmişlerdi. Şimdi ise Tiffany & Co., pırlantalarının üretim detaylarını açıklayarak, etik yöntemlerini müşterileri ile paylaşıyor.



‘Diamond Source’ girişimi olarak adlandırılan yeni projede, Tiffany & Co.’nun 0.18 karat ve daha büyük pırlantalarında “T&Co” seri numarası bulunacak. Markanın müşterileri bu seri numarası ile pırlantalarının nereden geldiğini ve nasıl üretildiğini inceleyebilecekler. 

“3 milyar yıl önce oluşan pırlantalar, dünyanın yüzeyine doğal bir mucize olarak taşınıyor ve en önemli anlarımızın sembolü oluyor,” diyen Tiffany & Co. CEO’su Alessandro Bogliolo, “Müşterilerimiz, en değerli ve en güzel pırlantalı mücevherlerinin nereden geldiğini ve nasıl oluştuğunu bilmek istiyorlar ve buna hakları var,” diye ekledi. 

Tiffany & Co.’nun pırlanta transparanlığının bir bölümü olarak, ünlü marka 2020’ye kadar mücevherlerin bakım ve el işçiliği sürecini de müşterileri ile paylaşacağı sözünü verdi. “Tiffany & Co. uzun zamandır pırlanta izlenilebilirliğine kendini adamış bir marka. Ve bunu yapmak için sektörün kalıpları dışına çıkarak, çevreyi ve insan haklarını desteklemek için çaba harcıyor,” diyen Tiffany & Co. Sürdürülebilirlik Direktörü Anisa Kamadoli Costa, “Şeffaf bir sorumlu üretim yolculuğu, pırlanta tedarik zincirinin her aşaması boyunca birçok olumlu ve geniş kapsamlı faydaları yansıtıyor,” diyerek yeni politikalarının önemini anlattı.  


Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.