VALENTINO AŞILANMAMIZI İSTİYOR!

Moda sektöründeki son iş birliği oldukça beklenmedik…

Moda dünyası sağlığımızı ve güvenliğimizi düşünüyor... Ağustos ayında, ikinci Covid-19 aşısını olan Valentino Kreatif Direktörü Pierpaolo Piccioli, Instagram üzerinden Nettuno, İtalya’dan gülümsediği bir fotoğraf paylaşmıştı. Ancak fotoğrafta dikkat çeken Piccioli’nin doğduğu yer olan Nettuno’nun güzelliği değildi, logolu sweatshirtüydü!

Kırmızı Valentino ‘V’ logosu olan siyah bir hoodie giyen Piccioli, ‘Vaccinated’ yazılı stilini paylaştı. Los Angeles’taki Cloney adlı bir şirket ile iş birliği yapan Piccioli, herkesin aşı olmasını istediğini Valentino stili ile öne çıkardı. Eksantrik tasarımcı uyarlamaları ile bilinen Cloney, tişörtlerden şapkalara kadar birçok grafik tasarımlı parçası ile biliniyor. 

Kısa bir süre sonra Marc Jacobs, stilist Zerina Akers ve Alaia tasarımcısı Pieter Mulier’in beğenisini alan bu sweatshirt için Instagram’ın moda iş birlikleri ve direktörü Eva Chen de “Bu sweatshirte ihtiyacım var,” diyerek yorum yaptı. Daha sonra Valentino’nun yazılı sweatshirtü ile bir video paylaşan Lady Gaga, aşılanmanın en önemli trendlerden biri olduğunu vurguladı. 



Cloney markasına Valentino logosunu kullanmalarını bırakmalarını istemek yerine farklı bir yol izleyen Piccioli, markanın geri kalan tüm stoğunu satın alarak arkadaşlarına ve ailesine hediye etti, evet, Lady Gaga bu isimlerden biri!

Daha sonra Cloney kurucusu Duke Christian George III ile iletişim kuran Piccioli, Valentino için daha çok hoodie üretmelerini istedi. Fikri Valentino’ya satan Cloney, markanın $938 bin bağışı ile üretime başladı. “Bu fikri çalmak istemedim — ama keşke ilk benim aklıma gelseydi,” diyen Piccioli, şimdi ise bu sweatshirtleri Valentino internet sitesinden satışa sundu. Gelirlerin tamamını UNICEF Sağlık Örgütü Covax programına bağışlayacağını duyuran Valentino, aşı erişiminin kısıtlı olduğu ülkelere destek olacak. 

Etİketler