VALENTINO RENDEZ-VOUS REKLAM KAMPANYASININ YÜZÜ ZENDAYA!

İlkbahar 2022 kampanyası için Zendaya, Valentino Rendez-Vous ile kulislerden sokaklara süzülüyor.

Valentino, Rendez-Vous İlkbahar 2022 kampanyası için Zendaya'yı seçti. Kampanyada, Zendaya mecazi bir yolculuk için kulislerden sokaklara süzülüyor.

Zendaya, Aralık 2020'den bu yana Valentino'nun küresel bir elçisi. O zamandan beri, birden fazla reklam kampanyasının yüzü oldu ve çeşitli kırmızı halı etkinliklerinde İtalyan lüks moda evinin tasarımlarını giydi.

Valentino kreatif direktörü Pierpaolo Piccioli, Mayıs ayında markanın sonbahar 2021 kampanyasında yer alan Zendaya hakkında bir modelden çok bir insan olarak niteliklerini vurgulamayı seçtiğini söyledi. "Zendaya, Valentino'nun temsil etmesini istediğim eşitlik ve kapsayıcılık gibi değerleri mükemmel bir şekilde temsil ediyor. Zendaya'yı bir model olarak değil, bir insan olarak seçtim."


Valentino Rendez-Vous, hareket kavramına, içerisi ile dışarısı, kişiler arası samimiyet ve sosyal ilişkilere arasındaki karşılaşmaya dayanıyor. Rendez-Vous, Los Angeles'taki Warner Bros. Stüdyoları'nda çekilen başrolde Zendaya'nın yer aldığı filmin ana temasını oluşturuyor.  

Filmde Zendaya, sahne arkasından güneşli sokaklara doğru süzülerek neşeli grubuyla karşılaşıyor. Zendaya, The XX.’in ünlü şarkısı Crystal ile Stephen  Galloway’in koreografisi ile dans ediyor.

Görüntü Yönetmeni Marcell Rev ve Scott Sakamoto, ışığın sonsuz olanaklarını keşfederek videoya 80'lerin filmlerini çağrıştıran eski bir sinematografik tat veriyor. Valentino Rendez-Vous'un canlı ve parlak renkli görünümleri, nötr ve zamansız bir alanın fırça darbeleri gibi çarpışıyor. Sanatsal bir ifade ve dünyaya bir açılım…


Happy Massee tarafından tasarlanan bir fotoğraf stüdyosu ile samimi bir çatı katı arasındaki bir fabrikayı çağrıştıran sahne arkası, kampanya topluluğunun çalıştığı, konuştuğu ve yaşam sevinci veren anlarını paylaştığı iç mekan. Sürekli ters yüz edilen bir kurgunun hakim olduğu yapımda Pierpaolo Piccioli ve stilist Law Roach da dahil olmak üzere tüm sanatçılar hem kampanyanın aktörleri hem de seyircileri…

Sokak ile Maison, farklı ve manyetik bir insan türü aracılığıyla bir araya geliyor. Kimliklerin karşılıklılığı ve merakın gücü, bu insani ilişkinin sonuçlarını oluşturuyor.