VALENTINO’NUN YENİ KONSEPTİ

Resort 2018 koleksiyonu için yeni bir logo ve yeni bir tema.

ALYA BARUTOĞLU ALYA BARUTOĞLU 25 Ekim 2017
VALENTINO’NUN YENİ KONSEPTİ Valentino

Valentino Resort 2018 koleksiyonu için tamamen yeni bir tema ile karşımıza çıkıyor. Geçtiğimiz Mayıs ayında Pierpaolo Piccioli tarafından New York’ta gösterilen atletik ilhamlı koleksiyon Tokyo, New York ve Hong Kong’da pop-up mağazalar ile gösterilecek. Özellikle spor salonunu andıracak şekilde inşa edilen mekanlar koleksiyonun esintilerine uymak için tasarlandı. Yoga matleri, basketbollar, spor şapkaları, sneakerlar ve antrenman kıyafetleri içeren koleksiyon VLTN logosu ile geliyor. Bu yeni logo Valentino’nun seksenli ve doksanlı yıllarda kullandığı logodan esinlenmiş.


Genç ve pop kültürüne hitap etmek için tasarlanan parçalar bu kültürü ve kişilikleri kapsıyor. Ekim ve Kasım aylarında açılacak olan pop-up mağazalar dünyanın birçok yerinde ziyaret edilebilecek.



Ünlü fotoğrafçı Terry Richardson tarafından bir basketbol sahasında çekilen Resort 2018 kampanyası ile canlı bir Valentino imajı hedeflenmiş. 



Sokak kültürünü Valentino Dünyası’na dahil etmek isteyen Piccioli, pop-mağazalarda çalışanların da üniforma giymek yerine kendi stillerini yansıtmalarını istiyor. Birçok kesime ulaşmayı hedefleyen koleksiyonun fiyatları $95 ila $1,900 arası değişiyor.



“Valentino’yu böyle görmeye alışık değilsiniz… Ama gördüğünüz zaman aynı Valentino Dünyası’nın yeni bir perspektif kazandığını anlayacaksınız.” diyen Piccioli bu yeni koleksiyonun Valentino’ya daha genç bir bakış açısı getireceğini düşünüyor.


ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.