VICTORIA’S SECRET, VÜCUT ŞEKİLLENDİRİCİ KOLEKSİYONU ÇIKARIYOR

Son yıllarda düşüşe geçen Victoria’s Secret, yeni korse koleksiyonu ile müşterilerini yeniden heyecanlandırmayı hedefliyor!

ALYA BARUTOĞLU ALYA BARUTOĞLU 24 Ocak 2020
VICTORIA’S SECRET, VÜCUT ŞEKİLLENDİRİCİ KOLEKSİYONU ÇIKARIYOR Victoria's Secret

Son zamanlarda oldukça eleştirilen Victoria’s Secret, bu yılki şovlarını iptal etmişti. Yeni bir strateji ile geri dönen Victoria’s Secret, vücut şekillendirici koleksiyonu çıkarıyor. Kolombiyalı marka Leonisa ile işbirliği yapan Victoria’s Secret, sınırlı sayıda üretilen korseler üretti. Kampanyasız ve reklamsız bir şekilde bu hafta satışa sunulan koleksiyonun, müşterilerin tepkilerinden sonra büyümesi bekleniyor. 



Markanın ‘seksi’ imajından uzak görülen korse koleksiyonunun, algıyı değiştirmesi bekleniyor. Son yıllarda düşen satışlar ve azalan ilgi dolayısıyla Victoria’s Secret, 2017 yılından beri düşüşte. Tek tip vücut şekli savunması ile eleştirilen Victoria’s Secret’ın sahibi olan L Brands şirketi son yılda %25 değer kaybetti. Geçtiğimiz aylarda, markalarının pozisyonunu değiştirmek istediğini söyleyen Victoria’s Secret yetkilileri, “Victoria’s Secret’ın pazarlama stratejisini değiştirmemiz çok önemli. Bunun üzerinde çalışıyoruz. İncelemelerimiz sonucunda daha fazlası olacak,” demişlerdi. 

Düşünselin aksine oldukça yavaş ilerleyen gelişmeler, Victoria’s Secret markasına zarar vermeyi sürdürdü. Geçtiğimiz sene birçok taktik deneyen Victoria’s Secret, mayo ve bikini koleksiyonunu yeniden üreterek, ilk trans modelini işe alarak, plus-size modeller ile çalışarak ve farklı tasarımcılar ile işbirliği yaparak tüketicilerin ilgisini artırmayı denemişti. İstediği sonuçları alamayan Victoria’s Secret, Noel ve yeni yıl sezonunda da düşen satışları ile gündeme gelmişti. 



Bu süre içerisinde büyümeye başlayan vücut şekillendirici sektörü, Kim Kardashian’ın Skims koleksiyonu ile daha da popüler hale geldi. Sektörün devlerinden biri olarak görülen Spanx ise hız kesmeden gelişmeye devam ediyor. Kardashian’dan sonra La Perla da korse koleksiyonunu genişleteceğinin sinyallerini vermişti. Tüm bunlar karşısında harekete geçen Victoria’s Secret, doğru stratejileri uygulayarak müşterilerin ilgisini yeniden marka üzerinde toplamayı hedefliyor. 



ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.