YENİ LACOSTE İLE TANIŞIN

İkonik timsah baştan yaratıldı.

Lacoste, 85.

Paris defilesi yıldönümü ve Bahar 2018 koleksiyonu için yeni bir logo tasarladı.

İsimlerini bir defile kurulumuna dönüştüren Lacoste, bu grafik logo için özel bir kapsül koleksiyon hazırladı. Sanatçılar Mathias Augustyniak ve Michael Amzalag ile işbirliği yapan Lacoste Artistik Direktörü Oliveira Baptista, yeni koleksiyonlarını Paris’te gösterdi.

Markanın ikonik timsahını grafik Lacoste yazısı ile sergileyen tasarım ilgi odağı oldu. Kapsül koleksiyonun aksesuarları ve kıyafetleri bu yeni logoyu içeriyor. Timsah şeklinde bir spor çantası içeren koleksiyon oldukça genç ve yeni bir temaya sahip.

“Yaptıkları işe bayılıyorum ve oldukça kişisel ve zengin buluyorum. Özgür tonları ve tasarımlarının sıkı disiplini ile yaratımlarının simyasını çok seviyorum,” diyen Felipe Oliveira Baptista bu iki sanatçının işlerine hayranlığını belirtiyor. 

Lacoste’un yeni kapsül koleksiyonu 15 Kasım’da Lacoste mağazalarında ve lacoste.com'dan alınabilecek..