Gucci'nin Milano'da tanıtılan ve Daria Werbowy'nin yer aldığı son lüks mücevher kampanyası, markanın zanaatkarlığını ve sanatsal vizyonunu yansıtıyor. Kreatif Direktör Sabato De Sarno'nun öncülük ettiği ve ikonik Chateau Marmont'ta David Sims tarafından çekilen kampanya, olağanüstü mücevher tasarımıyla ifade edilen doğanın dönüşümleriyle dolu "Gucci Allegoria" koleksiyonunu tanıtıyor.
Dört mevsim döngüsünün bir alegorisi olan Gucci Allegoria, art deco dönemini anımsatan eski maden Avrupa kesim taşları da dahil olmak üzere zarif antika ve nadir değerli taşlardan oluşan bir diziyi sergiliyor. 1890'dan 1930'a kadar elle kesilen bu taşlar, daha büyük yüzeyleri ve ince renkleriyle duyguların kaleydoskopunu sunuyor. Tasarımlar, çok sayıda değerli taşa cesur ve zengin tonlarda ışık tutuyor. Detaylar, neşenin özünü ve yaşamın canlılığını yakalayan parçaları öne çıkarıyor.
Yelpazeden briolette, şal deseni ve uçurtma şekillerine kadar uzanan benzersiz kesimler, Gucci'nin yaratıcı yeteneğini doğanın sürekli değişen güzelliğine saygı duruşuyla birleştirerek koleksiyonun cazibesini daha da artırıyor.
Kampanya, Gucci'nin tutarlı lüks ve sofistike anlayışıyla uyumlu olarak, zarafet anlatısına ve doğanın geçici güzelliğine bir övgüye odaklanıyor.