Cartier, markayla özdeşleşmiş Panter figürünü merkeze alan yeni bir kampanya kapsamında, farklı şehirlerde sanatsal açık hava yerleştirmeleriyle kamusal alanlara müdahalede bulunuyor. Tokyo, Las Vegas, Dubai, Paris, Londra ve Şanghay gibi şehirlerde konumlandırılan bu dijital ve fiziksel uygulamalar Panter’i farklı formlarda izleyiciyle buluşturuyor.
1 Eylül’de Tokyo’nun Shibuya Kavşağı’nda başlayan seride Panter figürü üçlü bir dijital panel üzerinde yer aldı. 3 Eylül’de Las Vegas’taki Sphere yapısında gerçekleştirilen projeksiyon ise Panter’i 53.000 metrekarelik bir ekranın içinde hareket eden üç boyutlu bir formda sundu. Diğer şehirlerde de benzer biçimlerde kamusal alanlara yerleştirilen görseller her bir mekana göre farklılaştırılmış kompozisyonlar içeriyor.
Paris’teki Place Saint-Michel’de konumlanan uygulama, çeşmenin üzerinde beliren bir Panter görseliyle QR kod tabanlı bir izleme deneyimi sunarken Dubai’deki versiyon ekranlarla kaplı bir küp içinde yer aldı. Kampanyanın farklı duraklarında Panter, zaman zaman Cartier logosundaki harflerle görsel olarak kesişen koreografilerle sunuldu.
Yerleştirmeler markanın sembol figürünü dijital teknolojiler aracılığıyla yeniden çerçevelemeyi hedefliyor. Görsel anlatı her şehirde farklı biçimlerde izleyiciye ulaşsa da ortak olarak Panter’in temsil ettikleri kutlanıyor.