GUCCI’NIN YENİ PARFÜMÜNÜN YÜZÜ MILEY CYRUS OLDU

Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum, Miley Cyrus’un benzersiz kişiliğinden ilham alan, neşe dolu bir kampanyayla karşımızda…

İtalyan moda evi 100. yıl dönümü için çok ödüllü şarkıcı, söz yazarı ve oyuncu Miley Cyrus’u Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum adlı yeni kokusunun yüzü olarak seçti.

Kampanyayla ilgili pek çok ayrıntı hala gizli olsa da, Cyrus'un Alessandro Michele'in yaratıcı yönetmenliğinde Petra Collins tarafından yönetilen ve fotoğraflanan bir dizi görüntüde ve fantastik bir videoda görüneceği söyleniyor. Tasarımcı, Cyrus'u "aynı anda hem rock 'n' roll hem de eklektik bir ruha sahip bir sanatçı" olarak tanımladı. Cyrus'a olan hayranlığını ifade ederek, onun kokuyu ve arkasındaki hikâyeyi mükemmel bir şekilde somutlaştıracağına güvendiğini söyledi.


Bir Gucci kokusunun yüzü olarak Cyrus, ürün kategorilerinde uzun süredir markanın elçisi olan ve aynı zamanda Gucci Mémoire d'une Odeur kokusu kampanyasının öncülüğünü yapan Harry Styles da dâhil olmak üzere, uluslararası birinci sınıf yeteneklerden oluşan zengin bir havuza katılıyor. Böyle bir rol için aday gösterilen diğer ünlü müzik şahsiyetleri arasında Gucci Guilty'nin yüzleri olan Lana del Rey ve Jared Leto ile Gucci Bloom'un reklamlarında rol alan Florence Welch yer alıyor.

Cyrus'un kampanya yüzü olması, sanatçının uluslararası popülaritesi, müzik, film, moda ve medya dünyasındaki etkisi düşünüldüğünde; ürüne geniş ve çeşitli bir demografi çekmede özellikle stratejik olacak. Cyrus, yalnızca Instagram'da 134 milyon takipçiye sahip olduğu için sosyal medyada önemli bir etkileşimle destekleniyor. Facebook'ta 45 milyondan fazla takipçi, Twitter'da 46,2 milyon kullanıcı ve TikTok'ta 12,9 milyon hayran eklenmesi, Gucci'nin marka bilinirliğini daha da artırması için oldukça iyi bir platform oluşturuyor.

Cyrus, geçmişte sosyal medyada Gucci kıyafetleri giyen görüntüleri paylaştığı için moda evi daha önce böyle bir sahnenin potansiyelini test etme şansına sahipti. Bu yılın başlarında Instagram'da, Tampa'daki Super Bowl LV TikTok gösteri öncesi performansının bir dizi içeriğini yayınladı ve bunun için Michele'in 25 numaralı şanslı numarasını taşıyan özel bir Gucci payetli kısa tişört giydi.

Bu daha geniş bir işbirliğinin çalışmalarda olabileceğini ima eden bir işaretti. Nisan ayında şarkıcı, Gucci Aria sunumundan önce hesabında bir selfie kısa filmi ve fotoğraf serisi paylaştı. Çekimler Cyrus’un, Gucci logolu bir yeşil takım elbise ile gerçek köpekler ve sahte dev mantarlarla çevrili bir bahçede oynadığı anlardan oluşuyordu.


Coty Inc., 2016 sonunda Procter & Gamble'dan Gucci koku ve güzellik lisansını devraldı ve o zamandan beri parfüm portföyünü yeniden inşa etmek ve dağıtım kanallarını temizlemek için çalıştı. 2019'da Gucci, ilk ayında bir milyondan fazla satan ilk ruj serisini çıkardı. Lansman, Michele'in markanın makyajına ilk adımıydı. Son iki yılda kategori, diğerlerinin yanı sıra çeşitli fondöten, bronzlaştırıcı, göz kalemi ve rimel gibi göz ve yüz ürünlerini içerecek şekilde genişledi.

Parfüm, 30 Temmuz'dan itibaren markanın web sitesinde ve 1 Ağustos'tan itibaren dünya çapındaki seçili Gucci mağazalarında, perakendecilerinde ve parfümerilerde satışa sunulacak.