GELECEĞİ ANLAMA ZAMANI

GELECEĞİ ANLAMA ZAMANI

Ana teması, araştırmadaki global yenilikleri katılımcılarla paylaşmak olan ‘Araştırmada Yenilikler Konferansı' 4 Haziran'da gerçekleşiyor. Tüm gelirleri Mor Çatı'ya aktarılacak olan konferansta, ülkemizin yakın geleceğini anlamakta ve pazarlama ortamına uyarlamakta nasıl değerlendirilmesi gerektiği tartışılacak.

Konferans her biri alanlarında uzman, yerli ve yabancı ünlü konuşmacıları konuk ediyor:
*Şirketi küçük bir araştırma şirketiyken dünya'nın en büyük kuruluşlarından biri haline gelen Didier Truchot, Ebru Baki ile araştırmadaki değişimi ve kişisel başarı notlarını paylaşacak.
*Konferans Başkanlığını yapan Vural Çakır, artık ‘passe' olmasına rağmen bir türlü terkedilemeyen araştırma yaklaşımları ile yolların nasıl ayrılması gerektiğini anlatacak.
*Ralf Ganzenmueller müşteri iletişiminin nasıl kesintisiz bir sisteme dönüşebileceğini, Gerry Hahlo marka reklam performans ölçümlerinin yeni medya ortamında sıkıcı rakamlardan yaratıcılığa doğru nasıl yönlenebileceğinden bahsedecek.
*Ferhat Boratav'ın yönetiminde Gideon Skinner, Dünya'da siyasi araştırmaların örneklemeden analize değiştirdiği yönleri örneklerken, Prof. Deniz Ülke Arıboğan ve Murat Yetkin nasıl bir Türkiye siyasi yapısının bizi beklediğini tartışacaklar.

Gelelim en önemli konulardan birine. Araştırmada Yenilikler Konferansı bu yıl Mor Çatı ile işbirliği yapıyor. Kadına şiddetle ilgili araştırma bulgularının eşliğinde ve Özlem Özdalga'nın moderatörlüğünde konuyla ilgili durum, çözümler de panelde tartışılacaklar arasında. Konuşmada yer alacak isimler şöyle: Oyuncu Tuba Ünsal, Kadının İnsan Hakları-Yeni Çözümler Derneği Başkanı, Medeni Kanun Reformu Kadın Koalisyonu ve Türk Ceza Kanunu (TCK) Kadın Platformu kurucu üyesi Pınar İlkkaracan ve Mor Çatı Kadın Sığınağı Vakfı'ndan Esen Özdemir. 


Ipsos sponsorluğunda, 4 Haziran'da gerçekleşecek konferans, Four Seasons Bosphorus Oteli'nin bahçesinde, yine Ipsos 40.yıl kokteyli ile sona erecek. Kokteylde Ayhan Sicimoğlu ve Latin All Stars konuklarla birlikte olacak.

IPSOS HAKKINDA:
Ipsos, dünyanın lider araştırma şirketlerinden Ipsos Grubunun bir parçası olarak reklam, müşteri ve çalışan memnuniyeti, pazarlama, medya, kamuoyu araştırmaları ve geleceği tahmin, modelleme ve danışmanlık uzmanlıkları sunan global bir pazar araştırma şirketidir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.