DİYET PROGRAMI

DİYET PROGRAMI

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 30 Nisan 2014
DİYET PROGRAMI
5:2 diyetini unutun (beş gün istediğini ye iki gün rejim orucu tut diyeti). Şu anda moda 14:10. Bu diyet, rejim orucunu uyurken yapmanıza olanak sağlıyor. Araştırmalar, aralıklarla yapılan rejim orucunun yağ yakımını hızlandırdığını göstermiş. Bunu hayatınıza yayarak genişletin ve kanser riski oranını düşürün. Teoride 5:2 diyetinin yanılma payı olmamakla birlikte; rejim orucu uyguladığınızda aynı haftada birbirini takip eden iki günde, sadece 500 kalori kısıntı yapıyorsunuz. Fakat bildiğiniz gibi aniden planlanan akşam yemeği programlarıyla bu diyet, her zaman çok da kolay uygulanamıyor. 14:10 diyetiyse her gün 10 saat boyunca rahatça yemeye izin veriyor. Ama sonrasında 14 saatlik rejim orucuna giriyorsunuz, ertesi gün öğlen 14.00'e kadar. Sistemin kurucusu James Davis, bu rejimi pazartesi-cuma arası yapıyor. Hafta sonları dinlenmenin de oldukça iyi geldiğini belirtiyor. “Kahvaltı, günün en önemli öğünüdür” atasözünü şimdilik kenara bırakın. Araştırmalara göre kahvaltıda ne kadar çok kalori alırsanız, gün içinde o kadar çok kalori tüketmek zorunda kalırsınız.



Amy LAWRENSON
İngilizceden çeviren ve derleyen: Esra ÖZÜBEK

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.