80'LER RÜZGARI: TOMMY X COCA-COLA

Kapsül koleksiyon, Tommy Hilfiger’ın 1986 yılında tasarladığı orijinal Coca-Cola Clothes koleksiyonundan ilham alıyor.

Kökleri pop kültüre uzanan bir mirası paylaşan iki ikonik Amerikan markası, bireyselliği, kararlı iyimserliği ve ortak hikayelerini kutlamak amacıyla bir kapsül koleksiyon ve arşivlerden esinlenen bir kampanya için yeniden buluştu. Kapsül koleksiyon, 5 Nisan 2019’dan itibaren dünya çapındaki seçili Tommy Jeans mağazalarında, seçili toptan iş ortakları aracılığıyla ve online olarak tommy.com’da satışa sunulacak.

Orijinal reklamlardan ilham alan entegre dijital kampanya, minimal bir fonda Tommy Hilfiger markasının kalbindeki kapsayıcı ruhu kutluyor. 


Tommy Jeans Coca-Cola kadın ve erkek kapsül koleksiyonu, 80’lerdeki koleksiyondan parçaları çağdaş siluetlerle güncellerken ikonik Tommy Jeans ve Coca-Cola logolarını birleştiren yeni bir logo ile sunuluyor. Koleksiyonda koyu mavi, kırmızı, beyaz, sarı, koyu turkuaz ve gök mavisi renkli, göğsünde büyük Tommy Jeans ve Coca-Cola logolu sweatshirt ve tişörtler; bir tarafında beyaz logo panelli kırmızı şort; lacivert, kırmızı ve beyaz blok renkli, logolu tişört; sırtında beş farklı renkte logolu beyaz tişört; önü logolu, kırmızı ve beyaz, fermuarlı spor ceket; kırmızı ve beyaz ya da lacivert, beyaz ve turkuaz renkli ikonik rugby tişörtü; Coca-Cola ve Tommy Jeans logolarının kolaj olarak uygulandığı oversize kapüşonlu sweatshirtler gibi ürünler yer alıyor.


Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.